A kátyúk és a padkák okozzák a legtöbb bajt a gumisok szerint

Rate this post
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

A legtöbben az úthibák okozta sérülések miatt keresik fel a gumis műhelyeket – derült ki a Vredestein viszonteladói felméréséből.

Vredestein_defekt

Itt több mint száz, gumiszervizben dolgozó szakember véleményét összegezték. A tavaszi szezon kezdetén nem csak a nyárigumi-cserék, hanem a szaporodó kátyúk miatt is nagy forgalomra számítanak a műhelyek.

A felmérésben részt vevő szakszervizek 118 munkatársa pontos képet adott arról, hogyan használják abroncsaikat a magyar autósok. Tipikus problémaként 60%-ban a kátyúzást és a padkázást, 44%-ban a nem megfelelő guminyomást, 42%-ban pedig a futómű rossz beállítását nevezték meg a szakemberek.

„A sofőrök sokat tehetnek abroncsaik megóvásáért. Ha a sebességhatárt betartva közlekednek, mert így van idejük kikerülni a szembejövő úthibákat. Megéri prémium abroncsokat választani, mert nem csak vezetési élményben nyújtanak többet, hanem ritkábban sérülnek meg, és néhányukra létezik az úgynevezett balszerencse garancia is, amelyet a gyártó a törvényben előírtakon felül vállal”

– mondta Mikolai Béla, az Apollo Vredestein szakértője.

Mivel a szervizesek jól ismerik mind a keresleti, mind a kínálati oldalt, ezért sokan adnak a véleményükre. A vevők 70-80%-a kéri ki a tanácsukat abroncsvásárlás előtt. A vásárlás során – nem meglepő módon – az ár a legfontosabb szempont a vevők számára, ezt követi a minőség és a márkanév. Ezzel szemben a szervizesek a minőség mellett inkább azt veszik figyelembe az ajánláskor, hogy milyen a gépkocsi típusa és használatának körülményei, valamint a garanciát is fontosabbnak tartják, mint a vevők.

Bár más alternatívák olcsóbbak lehetnek, a válaszadók szerint a szakszervizek legnagyobb előnye, hogy teljes körű, megbízható szolgáltatást nyújtanak. Egyéni igényekre szabott tanácsadást kínálnak, valamint megfelelően kezelik az esetleges garanciális problémákat. Éppen ezért a jó gumiszerviz legfőbb ismérve szerintük, hogy képzett szakembereket foglalkoztat. Modern gépeket használ, és saját raktárkészlettel rendelkezik. A vásárlók számára az is megnyugtató, hogy minőségi probléma esetén bármikor felkereshetik a szervizt, hogy érvényesítsék akár a törvényes, akár a gyártó által biztosított extra garanciát.

Ha találunk egy jó gumiszervizt, ahhoz érdemes ragaszkodni. Nem véletlen, hogy a felmérésben részt vevő műhelyek vendégkörének háromnegyede visszatérő vásárlókból áll. Büszkék vagyunk rá, hogy a megkérdezett szakemberek 55%-a az Apollo és Vredestein abroncsokat ajánlaná. A nyári és a téli, 60%-a pedig a négyévszakos termékkategóriában”

– tette hozzá Mikolai Béla.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>

Ezt olvasta már?

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

három × kettő =