A Porsche az új 911 GT3 RS modelljére a MICHELIN abroncsokat választotta

Rate this post

A Porsche AG új 911 GT3 RS gyári modelljeit MICHELIN Pilot Sport Cup 2 gumiabronccsal szerelik: elöl 265/35 ZR20 méretű, a hátsó tengelyen pedig 325/30 ZR21 méretű sportabroncsot visel majd a frissített modell.

Téli útviszonyokra a GT3 RS modellre szintén Michelin abroncsok kaptak egyedüli gyári homológizációt

A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 országúton és versenypályán egyaránt használható, a legújabb generációja annak az országúti standardoknak megfelelő abroncscsaládnak, amelyet kifejezetten szupersport-autókra fejlesztettek ki a Michelin szakemberei. A Porsche bizalmára sem első alkalommal szolgál rá: az utóbbi időben több friss modelljére is ezt az abroncsot választotta a német autógyár – a Porsche 918 Spyder, Cayman GT4 és 911 GT3 sportautók is ezt az abroncsot kapják gyári szerelésben.

A közös fejlesztési munka a 918 Spyder modellel kezdődött, és a gumiabroncs teljesítménye az új, exkluzív GT3 RS esetében is meggyőzte a Porsche fejlesztőmérnökeit, maradéktalanul megfelelt az általuk támasztott követelményeknek. A GT3 modellhez képest szélesebb abroncsok 20 %-kal nagyobb felületen érintkeznek a talajjal az első, és 18%-kal a hátsó tengely esetében, ezzel megnövekedett a tapadási, illetve a versenypályán kiemelten fontos dinamikus kormányozhatósági teljesítmény.

A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 abroncs innovatív technológiai újításait kifejezetten a technikai sportok elősegítésére fejlesztették ki. A Bi-compound, kétkeverékes technológia lényege, hogy két különböző keverék adja a váll, illetve a futófelület gumiját. A „Track Variable Contact Patch 3.0” elnevezésű újítás pedig a talajjal érintkező felületen támadó erőket optimalizálja, és biztosítja, hogy a tapadási felület állandó maradjon akár egyenes vonalban, akár ívpályán mozog az autó. A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 >>> a biztonságos és élvezetes vezetés optimális kombinációját nyújtja a felhasználóknak: egyaránt tökéletes választás országúti, mindennapos, és megterhelő, versenypályás használatra. A MICHELIN Total Performance filozófia szellemében a Michelin fejlesztőmérnökei párhuzamosan több abroncsteljesítmény javítására törekednek.

Ez a fejlesztési stratégia tette lehetővé, hogy az előző generációs abroncshoz (MICHELIN Pilot Sport Cup +) képest a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 abronccsal a versenypályán jobb köridőket lehessen elérni, és akár 50%-kal hosszabb élettartammal bírjon*. Nedves útfelületen optimális tapadást, megnövekedett biztonságot és kiemelkedő vezetési élményt nyújt.

Téli útviszonyokra a GT3 RS modellre szintén Michelin abroncsok kaptak egyedüli gyári homológizációt:

a MICHELIN Pilot Alpin 4 N0 család tagjai:
245/35R20 91V XLTL Pilot Alpin 4 N0
315/35R20 110V XLTL Pilot Alpin 4 N0

Ezt olvasta már?

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

5 − 3 =