Stílusosan indította az Apollo Vredestein. A Bundesliga 2016/2017-es őszi szezonját, szponzori támogatást kötött ugyanis a Borussia Mönchengladbach csapatával. A német élcsapatok labdarúgó bajnokságának 54. szezonja kezdődött. A Borussia Mönchengladbach 2-1-re győzedelmeskedett a Bayer Leverkusen csapata ellen, méghozzá új „Business Club” partnere, az Apollo Vredestein teljes támogatásával.
Az új szponzori szerződés a 2016/2017-es és 2017/2018-as szezonra szól. A terveik szerint hozzájárul az Apollo abroncsok globális márkaismertségének növeléséhez. A Borussia Mönchengladbach az egyik legsikeresebb és legnépszerűbb német futballcsapat, melynek neve nem csak Németországban, hanem nemzetközileg is ismert. Meccseit gyakran közvetítik élőben a különböző sportcsatornák világszerte.
A meccs közbeni LEDperiméter hirdetésekkel és számtalan más szponzori lehetőséggel az Apollomég inkább növelni fogja a márka ismertségét,amely a 2010-es német piacra lépése óta folyamatosan és stabilan növekszik. A hollandiai kutatóközpontban kifejlesztett innovatív gumiabroncsoknak köszönhetően a cégNémetországban széleskörű vásárlói bázissal és 600 abroncskereskedő partnerrel rendelkezik.
„A Borussia Mönchengladbach-al egy népszerű, nagy hagyományokkal rendelkező klubot tudhatunk magunk mellett, mely rendkívüli fejlődésen ment keresztül az elmúlt években, és legmagasabb színvonalat képviseli a nemzetközi labdarúgó színtéren is. Ezek a tulajdonságok azok, amelyek az Apollo márkát is jellemzik.” – mondta Michael Lutz, az Apollo Vredestein Németország vezetője.