A GumiPiac Magazin 86. számának tartalmából:
Csak gumisoknak!!!
Mit tesz az ember, ha elromlik a garázskapu motorja, ha eldugul az ereszcsatorna, ha zárlatos lesz a mosógép, ha éppen beázott a plafon, vagy éppen defektet kapott?
Nem kérdés, szakembert keres. Néhány éve még szaknévsort, aranyoldalakat, vállalkozói névjegyzéket kellett böngésznie, ma már a potenciális vevőnek ennél jóval egyszerűbb a dolga, rácuppan a világhálóra (www.gumiszerelok.com) és hipp-hopp, gumiszervizek garmadája közül válogathat!
Ki gondolta volna néhány évvel ezelőtt, hogy az internet technológiából eszközzé, majd jelenséggé, élettérré, és mindemellett generációs kultúraváltóvá válik. Ma igen is komolyan vehető a jókívánság: csak egészség legyen, meg térerő! A globális elérés olyan szükségletté vált, amiért Maslow úrnak érdemes lenne újra értelmeznie piramisát. És ez így van jól. Az emberiség örök vágyának teljesülése vált realitássá: a mindentudás lehetősége.
Másként kell ma már tájékozódni, más tempóban hömpölyög az élet, máshová került Tolsztoj és az angol szótár, mást jelent térképről tájékozódni és szerelmes levelet írni. Hajlamosak vagyunk gyorsan rávágni, hogy a mai emberek nem olvasnak, „bekockultak”, felületesek, türelmetlenek, virtuálisan élnek. Pedig csak azt teszik, amire lehetőségük nyílik, és ezzel kiválóan élnek is. EZÉRT KÉSZŰLT EL EZ A WEBOLDAL! Ők az on-line világ bennszülöttei. Tudásuk értékes, aktuális, versenyképes, ezért érdemes annyit megtanulni belőle az idősebbeknek, amennyit csak lehet.
De vigyázz! Nagy felelősség, ha a www.gumiszerelok.com oldalra regisztrálsz!
Komoly mérlegelés után ügyfelünk rábök az egyik gumiszerviz oldalára, tárcsáz, és … nem veszik fel. Na, jó, épp valahol máshol volt az illető, talán éppen dolgozott egy javításon. (Na de akkor legalább hangposta fiók jelentkezhetne be, villan be hősünknek, aztán gyorsan elhessegeti a negatív gondolatokat.) Sebaj, jöhet a következő. Fáradt női hang (egy nagyi?) jelentkezik be, és a tétova érdeklődésre válaszol: jó helyen járunk, de ezen a héten nem dolgoznak, csak a jövő héttől. Hm, mindenkinek jár egy kis szabadság. A harmadik számot már enyhe gyomorremegés kíséretében hívja. A szám nem kapcsolható… Talán vonalszakadás van? És jönnek a többiek szépen sorban: a főnök éppen házon kívül, nélküle nem vehet fel rendelést, összeomlott az adatbázis, várják a szerelőt; túl messze van a bemondott cím, arrafelé nem vállalnak munkát, az említett hibát nem érdemes javítani, vegyen helyette újat…
Emberünk elbizonytalanodik. Munkát szeretne adni szakembereknek, cserébe pénzt is fizetne, és szeretne boldog és megelégedett lenni a megjavított abronccsal. De nem teheti, mert valamiért átok ül rajta. Vagy talán irreális igényei lennének? Vagy tényleg túl sóher és ma már nevetség tárgya, ha valaki meg akar javíttatni valamit és nem azonnal újat venni?
Vagy… vagy talán a szakember Urak valamit nagyon nem jól csinálnak? Lehet, hogy ebben az országban elég jól meg lehetne élnie minden valamire való vállalkozásnak, ha komolyan venné azt, amiért létrejött és kihasználná azokat a lehetőséget, amit egy ilyen weboldal kínál! Hű, ezek komoly dolgok, messzire vezetnek. Mindenesetre érdemes elgondolkodni egy kicsit…
De, ahogy a bevezetőben már említettem …a potenciális vevőnek ma már ennél jóval egyszerűbb a dolga, rácuppan a világhálóra és hipp-hopp, gumiszervizek garmadája közül válogathat!
Ezért javaslom, hogy regisztráljon már MOST a GUMISZERELOK.COM-ra!!!
Mezriczky László, az Ispiro Consulting vezetője
További gumiabroncsosknak szóló információkat itt találsz >>>>