Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure

Rate this post

A Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure 265/65 R17 méretű gumiabroncsa első helyezést ért el a DriveOut magazin által végzett All Terrain(többcélú) gumiabroncsokat összehasonlító teszten.

A tesztelt 7 gumiabroncs közül a Goodyear új, aszfalton és terepen egyaránt használható gumiabroncsa 97,46%-os összteljesítménnyel a legjobb eredményt érte el. A győzelem jól mutatja a Goodyear nagy múltra visszatekintő tapasztalatait és folyamatos innovációját az összkerékhajtású autókra való gumiabroncsok kategóriájában.

Fékteszt
A DriveOut magazin aszfalton történő fékezési tesztjén három vészfékezést végeztek 100 km/óra sebességről. A Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure átlagos féktávolsága 35,8 méter volt, ezzel a legjobb fékhatást érte el.

A DriveOut magazin földúton is megvizsgálta a gumiabroncsok fékezési tulajdonságait. Ennek során három vészfékezést végeztek 70 km/óra sebességről. Ebben a tesztben a Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure megosztott első helyet ért el.

Oldalfalvizsgálat
Az oldalfal vizsgálatát az egyik legfontosabb tesztnek tartják 4×4-es gumiabroncsok kategóriájában, mivel ez a vizsgálat megmutatja, mennyire képes ellenállni a gumiabroncs az oldalfal vállrészébe szúródó éles tárgyaknak. A Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure ebben a tesztben is nagyszerűen teljesített, és a második helyet érte el.

A Goodyear mérnökei ultraerős kevlár erősítésű bevonattal látták el a Wrangler All-Terrain Adventure gumiabroncsot. Ez a bevonat megerősíti a futófelületet, ezáltal megfelelő védelmet nyújt a defekt és a szakadások ellen. Ezt a tulajdonságot még tovább javítja a Goodyear Durawall technológiája, amely fokozza a gumiabroncs oldalfalának ellenállását a defekttel és szakadásokkal szemben, mely létfontosságú az oldalfal körüli területen.

Ezt olvasta már?

EV Ready technológia, amely az innováció ütemét hajtja

EV Ready technológia, amely az innováció ütemét hajtja

Most, az elektromos járművek széles körű elterjedésével a Goodyear innovációjának új fejezete lendületben van.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

1 × 1 =