Az új SportSmart TT-vel a Dunlop belép a kombinált trackday-versenypályás- és országúti abroncs szegmensbe
• A Dunlopé a legfrissebb és leginnovatívabb hypersport kínálat.
• Egy évtizede tartja az első helyet a Dunlop a kombinált versenypályás/országúti szegmensben
A Dunlop 2018 márciusában vezeti be negyedik, új abroncsát a hypersport portfólióján belül. A Dunlop SportSmart TT-t a legújabb sportmotorokkal és nagy teljesítményű roadsterekkel motorozók igényeinek kielégítésére fejlesztették ki, azok számára, akik ugyanazt az abroncsot kívánják használni a versenypályán és az országúton is. A SportSmart TT elnevezés a Dunlop országúti fókuszú SportSmart termékcsaládjából ered, kiegészítve a „TrackTechnology”-ra (Versenypálya Technológia) utaló TT betűkkel.
A SportSmart TT bevezetésével a Dunlop a piac egy olyan részére tér vissza, amelyben utoljára több mint egy évtizeddel ezelőtt a híres Qualifier RR abroncsával volt jelen.A SportSmart TT az elmúlt egy évben bevezetésre kerülő negyedik Dunlophypersport abroncs. Megkoronázza a Dunlop tavaly bejelentett stratégiáját, miszerint a vállalat a szegmensben új megközelítést alkalmazva újradefiniálja kínálatát, „minden motorosnak a számára megfelelő abroncsot” kínálva.
A Dunlopé a legfrissebb és leginnovatívabb hypersport kínálat.
• Professzionális motorosok – D213 GP Pro – bevezetve 2017 nyarán
• Rutinos pályamotorosok – GP Racer D212 – bevezetve 2017 januárjában
• Tapasztalt pályamotorosok, országúti használattal: SportSmart TT –2018 márciusában kerül bevezetésre
• Országúti motorosok, időnként versenypályás használattal – SportSmart2 Max – bevezetve 2017 márciusában
„Nincs még egy olyan abroncsgyártó, aki az elmúlt évben hypersport portfóliója minden abroncsát teljesen lecserélte volna. A termékbevezetések intenzív évét követően a miénk a legfrissebb és leginnovatívabb kínálat a piacon. Ez jól mutatja, hogy a Dunlop kiemelt figyelmet fordít új technológiák kifejlesztésére, amelyek a hypersport motorosok minden csoportja számára kínálnak előnyöket, és bizonyítják azt a rugalmasságot, amely révén gyorsan és hatékonyan ültetjük át a versenygyőzelmek során szerzett tapasztalatokat kínálatunkba” – mondta Andy Marfleet, a DunlopMotorcycle Europe marketingigazgatója.
Az FIM Endurance világbajnokságon győzelmet arató technológiák
Az elmúlt év amellett, hogy a Dunlop részéről új termékek intenzív bevezetését hozta, a versenypályákon is rendkívül produktív 12 hónapnak bizonyult. Az Isle of Man TT Superbike, illetve Senior kategóriáiban győztes IanHutchinson, illetve Michael Dunlop mellett az FIM Endurance világbajnokságon diadalmaskodó GMT94 is Dunlop abroncsokat választott, többek között a Bold’Or-on és a 24 órás Le Mans-i versenyen.
Ezekre a versenyekre a Dunlop egy kiváló tapadást és tartósságot biztosító új motorsport polimert fejlesztett ki. Az új DunlopSportSmart TT-hez alkalmazott verseny-futókeverék bizonyítottan képes konzisztens teljesítményt nyújtani az üzemi körülmények széles tartományában, ami létfontosságú a vegyes versenypályás és országúti használathoz.
Az érintkezési felület optimalizálásának céljából a Dunlop az innovatív NTEC technológiáját fejlesztette tovább a SportSmart TT-n. Az új NTEC RT technológia versenypályán való motorozáskor lehetővé teszi a hátsó abroncsnyomás finomhangolását az abroncslenyomat maximalizálásához. Ennek köszönhetően országúti használat során a motorosok a sztenderd gyártói nyomást alkalmazhatják, míg a pályán akár 24%-kal növelhetik az érintkezési felületet.
„A két technológia a kulcsa a SportSmart TT teljesítményének. 2018 márciusában, az abroncs tényleges bemutatásakor két további technológiát fedünk majd fel. E négy újdonság ötvözése olyan abroncsot eredményezett, melynek saját, speciális helye van a Dunlophypersport portfólióján belül. Négy új abronccsal a hypersport szegmensben most már valóban minden motorosnak a maga abroncsát kínáljuk – az országúton és a versenypályán egyaránt” – tette hozzá Marfleet.