Goodyear FUELMAX GEN-2 a Premio kínálatában

Rate this post

A Goodyear FUELMAX GEN-2 a kormányzott és hajtott tengelyhez készült tehergépkocsi-abroncsok új termékcsaládja a régiók közötti és távolsági szállítást végző járműparkok számára.

Az új KMAX GEN-2 és FUELMAX GEN-2 tehergépkocsi abroncsok megnövelt futásteljesítményt és hatékony üzemanyag fogyasztást biztosítanak időjárástól függetlenül.

Az új termékcsalád főbb jellemzői a megnövelt futásteljesítménnyel, a gumiabroncs teljes élettartama alatt jó tapadással és mérsékelt zajkibocsátással ötvözött kimagasló üzemanyag-hatékonyság.Az új gumiabroncsok megfelelnek a téli gumiabroncsokra vonatkozó szigorúbb jogszabályoknak, hozzájárulnak a tehergépkocsik alacsonyabb CO2-kibocsátásához, és támogatják a közeljövőben érvénybe lépő CO2-kibocsátási jogszabályok követelményeinek teljesítését.

A Goodyear FUELMAX GEN-2 ugyanolyan kimagasló üzemanyag-hatékonyságot biztosít, mint a FUELMAX gumiabroncs, amelynek a helyére lép, de további előnyöket is nyújt:

  • akár 10%-kal jobb futásteljesítmény;
  • 30%-kal jobb négy évszakos teljesítmény;
  • alacsonyabb zajkibocsátási értékek

A FUELMAX GEN-2 a FUELMAX termékcsalád helyére lép, és kiegészíti a távolsági szállítást végző járműparkoknak szánt, alacsony gördülési ellenállású FUELMAX PERFORMANCE termékcsaládot, amely tavaly jelent meg a piacon. A FUELMAX PERFORMANCE termékcsalád tagjai a Goodyear első olyan tehergépkocsi-gumiabroncsai, amelyek gyártását a teljesen szilika alapú futókeverék-technológia jellemzi.

A termékek az üzemanyag-hatékonyság terén megkapták az „A” osztályú európai uniós címkebesorolást, és teljes körűen megfelelnek a téli gumiabroncsokra vonatkozó 3PMSF-jelölés (három hegycsúcsot és egy hópelyhet tartalmazó jelölés) követelményeinek. Ez a termékcsalád felső kategóriás üzemanyag-hatékonyságot nyújt, amelynek révén a távolsági használatra szánt járműparkok maximalizálhatják üzemanyag-megtakarításaikat és csökkenthetik károsanyag-kibocsátásukat.

A termékcsalád segít az autógyárakat a CO2-kibocsátás mérséklésére vonatkozó, egyre nagyobb kihívást jelentő európai uniós célkitűzéseknek való megfelelésben.

A Goodyear FUELMAX GEN-2 termékcsalád a kormányzott tengelyhez kifejlesztett FUELMAX S GEN-2 gumiabroncsok esetében 9 méretet és a meghajtott tengelyhez kifejlesztett FUELMAX D GEN-2 gumiabroncsok esetében 7 méretet foglal magában. A 295/80/R22.5 és a kisebb profilarányú méretek fejlesztés alatt állnak.

Téli teljesítmény

A termékcsaládhoz tartozó valamennyi gumiabroncson szerepel a 3PMSF-jelölés (három hegycsúcsot és egy hópelyhet tartalmazó jelölés), ami azt jelenti, hogy teljesítményszintjük megfelel a téli gumiabroncsokra jelenleg érvényben lévő, szigorúbb európai jogszabályoknak.

Azonosítás és adatkapcsolat

A rádiófrekvenciás azonosításnak (RFID) köszönhetően valamennyi gumiabroncsba integrálták a gumiabroncs-kezelő és -követő rendszerekkel való adatkapcsolati lehetőséget. A felhőalapú hálózattal egyedi sorozatszámok alapján folytatott adatátvitel révén a gumiabroncsokkal kapcsolatos hatékony folyamatkezelés valósítható meg. Az RFID egyben elrettentés is a tolvajok számára, mivel ezek a gumiabroncsok nyomon követhetők.

FUELMAX S GEN-2

Áttekintés

A kormányzott tengelyhez való FUELMAX S GEN-2 gumiabroncsot az optimális futásteljesítmény és minden időjárási körülmény közötti jobb tapadás elérése érdekében fejlesztették ki.

Méretek

295/80R22.5FUELMAX S GEN-2 HL 154/149M
315/80R22.5FUELMAX S GEN-2 156/150L 154/150M
315/70R22.5FUELMAX S GEN-2HL 156/150L
385/65R22.5FUELMAX S GEN-2 160K/158L
295/60R22.5FUELMAX S GEN-2 150/147K 149/146L
315/60R22.5FUELMAX S GEN-2 HL2 154/148L
385/55R22.5FUELMAX S GEN-2 160K/158L
355/50R22.5FUELMAX S GEN-2 HL2 156K
375/45R22.5FUELMAX S GEN-22 156K

A futófelület-kialakítás és az IntelliMaxRib technológia

A FUELMAX S GEN-2 gumiabroncsokat kétféle futófelület-kialakítás jellemzi, mérettől függően lehetnek 5, illetve 6 bordásak. A Goodyear ennél a gumiabroncsnál az IntelliMaxRib futófelület-technológiát alkalmazta Flexomatic lamellákkal.Amikor a gumiabroncs végiggördül a nyomvonalán, a középső mintaárkokban lévő merevítőhidak összekapcsolódnak, ezáltal merevebb formát hozva létre, valamint korlátozva a kopást a pontos kezelhetőség és a kimagasló futásteljesítmény érdekében.

A gumiabroncs forgása közben a Flexomatic lamellák teszik merevebbé a blokkokat, rövid féktávolságot biztosítva a gumiabroncs teljes élettartama alatt. Mindez kimagasló futásteljesítményt jelent üzemanyag-takarékos, alacsony gördülési ellenállással ötvözve.

A FUELMAX kialakítással összehasonlítva ez a futófelület nyitottabb, nagyobb mintamélységgel.A gumimennyiséget és a lamellamélységet is megnöveltük a nagyobb méretű kopófelület és a nedves úton tapasztalható jobb fékezés érdekében.

Az új futófelület-kialakításnál a futófelület teljes élettartama alatt jól láthatók maradnak a bevágások, még a gumiabroncs 75%-os kopottsága mellett is.

Nyomvonali nyomáseloszlás

Az egyenletes nyomvonali nyomáseloszlás szabályos futófelület-kopást és kimagasló futásteljesítményt biztosít, a FUELMAX S GEN-2 nyomvonal alakja pedig a gumiabroncs teljes élettartama alatt állandó marad.

Futókeverék

A gumiabroncsok európai uniós címkebesorolása
A különböző méretű, kormányzott tengelyhez kifejlesztett FUELMAX S GEN-2 gumiabroncsok mérettől függően a következő európai uniós címkebesorolásokat kapják: „B” besorolást az üzemanyag-hatékonyság, „B” vagy „C” besorolást a nedves tapadás, és egy hullámvonalat a külső zajszint szempontjából.

Ezt olvasta már?

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

A Hankook 2025-2026-ban a Junior ERC partnere

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

18 − 9 =