A Goodyear új Eagle F1 SuperSport gumiabroncsa végzett az első helyen a TyreReviews világelső ultra-ultra nagyteljesítményű (UUHP) gumitesztjén.
A vezető online gumitesztelő portál Texasban, a Continental Uvalde tesztpályáján, egy BMW M2-es autóval, 8 különböző márkájú abroncson; többek között Continental és Michelin gumikon végezte el UUHP tesztjét. Az autó első tengelyén 245/35 R19-es, a hátsón pedig 265/35 R19-es abroncsokat használtak.
Az alapos tesztelés során minden fontos szempontot megvizsgáltak. Beleértve a száraz és nedves útviszonyok közötti kezelhetőséget és fékteljesítményt, a vízenfutást (aquaplaning). A gördülési ellenállást, a zajt és a kényelmet, különös tekintettel e tesztek szubjektív szempontjaira. A Goodyear versenypályán szerzett tapasztalatára támaszkodó SuperSport abroncs kiváló tapadásával és kezelhetőségével fantasztikus eredményt ért el a tesztek mindegyikén. Ez lehetővé tette, hogy a dobogón foglaljon helyet.
Benson hozzátette, hogy „az új Goodyear Eagle F1 SuperSport minden fontos területen megszorongatta versenytársait, a Michelint és a Continentalt, nedves útviszonyok közötti irányíthatóságával pedig kiemelkedett közülük.
”A nedves útviszonyok közötti kezelhetőség az, amiben az Eagle F1 SuperSport a leginkább lenyűgöző. Jonathan Benson szerint „ez az a terület, ahol az új Goodyear igazán kiemelkedő; természetes egyensúlyt biztosítva a kocsi eleje és hátulja között és kiváló tapadást nyújtva a teljes körön át.”
„Nagyon örülünk a teszt eredményének. Már az abroncs év eleji bevezetésénél tudtuk, hogy egy kiváló gumiabroncsot hoztunk létre, de hogy ezt egy olyan befolyásos és felkészült szakportál, mint a TyreReviews is igazolja, valóban bizonyítja a gumi kiváló teljesítményét – fejtette ki Mike Rytokoski, a Goodyear európai konzumer szegmensének marketingvezetője (CMO).
Legyen az Ön szervize is Csapatunk tagja!
További információért keressen minket:
Sipőcz Győző
Tel.: +36 70 376 3964
E-mail: gyozo_sipocz@goodyear.com
Pál Miklós
Tel.: +36 70 371 2302
E-mail: miklos_pal@goodyear.com
Miért éppen bennünk bízzon a többiek helyett?
A Premio Abroncs és Autószerviz Hálózat 1996-ban jelent meg az európai piacon. Olyan csoportként, mely a szervizállomásain keresztül nyújtott szolgáltatásokra szakosodott. A szolgáltató csoport modern szervizállomásain a Premio személyre szóló megoldásokat és tanácsokat nyújt az autóvezetőknek abroncsok, felnik és autószerviz szolgáltatások tekintetében, valamint teljes körű szolgáltatásokat a motorok terén. A Premio Abroncs és Autószerviz mindig arra törekszik, hogy ügyfelei 100%-ig elégedettek legyenek. Minden Premio szervizállomásnak rendelkeznie kell modern létesítményekkel. Munkacsapatainak műszakilag képzettnek kell lenniük, és csakis a legjobb minőségű termékeket és az ügyfél számára barátságos megoldásokat kínálhatnak. A Premio csak akkor garantálhatja az egyöntetűen jó minőségű szolgáltatásokat ügyfeleinek, ha ezeknek a követelményeknek megfelel – függetlenül attól, hogy Ön melyik szervizállomást látogatja.
A Premio Abroncs és Autószerviz csoportot, mint koncepciót a GD Handelssysteme GmbH & CO.KG GDHS dolgozta ki azzal a céllal, hogy eleget tegyen a minden autóvezető részéről egyre növekvő követelményeknek, akik kiváló színvonalú szolgáltatásokat várnak el. Miután 1995-ben sikeresen indították útnak az első német kedvezményes abroncshálózatot Quick Abroncsdiszkont márkanéven, a GDHS a Premio márkanévvel megerősítette pozícióját, mint a legsikeresebb német minta az abroncsok kiskereskedelmi üzletágában. Ma a GDHS már több mint 30 éves nyomon követhető tapasztalattal rendelkezik ebben az üzletágban.
A GDHS a Goodyear GmbH & CO. KG. egyik teljes tulajdonú leányvállalata. A Goodyear globális abroncsgyártó cégként több mint 100 éves fennállása után büszke lehet a cég ebben az üzletágban elért sikereire. 350 Grand Prix győzelemmel a háta mögött a Forma-1 versenypályákon. A Goodyear 84 gyártóüzemmel rendelkezik. 26 országban szerte a világban, mintegy 100.000 alkalmazottal, kirendeltségekkel 42 országban. Fejlesztő központokkal az Egyesült Államokban, Japánban és Luxemburgban.
A Premio-hoz hasonló, az ügyfelekre összpontosító kiskereskedelmi hálózatok alapját a Goodyear már 1956-ban lefektette, amikor létrehozta első üzlethálózatát az Amerikai Egyesült Államokban.