Összesíteett téligumi teszteredmények 2016
Bővebben »Blog Archives
nonstop-gumi-teszt-2016-tel_2016_gyanta
Ahogyan eddig mindig, most is a jeges/havas útfelületet mintázó vizes műgyanta mutatta a legjelentősebb eltérést az abroncsok között, de míg eddig akár több mint háromszoros eredményeket is láttunk, most „csupán” két és félszereset. A Goodyear UltraGrip 9 40 km/órás féktávján a nyári abroncsokkal, illetve a koros télivel is 31 km/órára sikerült csak lassítani
Bővebben »nonstop-gumi-teszt-2016-tel
nonstop-gumi-teszt-2016-szaraz
Bár száraz aszfalton 60 km/óráról fékezve csupán 3,5 méter fékútkülönbség adódott az egyes abroncsok között, de ahol a Michelin CrossClimate már állt, ott a legrosszabb téli gumiként szereplő Kormoran B2 még 26 km/órával gurult
Bővebben »nonstop-gumi-teszt-2016-tel_nedves
Vizes aszfalton már 5,27 méter fékútkülönbség adódott az ott legjobb és legrosszabb abroncs között. Ahol a Michelin CrossClimate-tal már álltunk, ott a Kormoran B2-vel még 30 km/órával robogtunk
Bővebben »atonavigator7
Veszettül jól kapaszkodott a Goodyear UG9, hidegen hagyta a hó. A Kumho Solus Vier négyévszakos gumi a többi − nem túlkoros − téli abroncshoz hasonlóan jól szerepelt. A Michelin Cross Climate azonban nyári gumihoz hasonló eredményt hozott, a koros téliek pedig még gyengébbet
Bővebben »atonavigator6
Magunk is meglepődtünk, de a legjobb téli gumival gyorsabban ért fel az emelkedőn a fronthajtású Ford Focus, mint az összkerekes Audi A5
Bővebben »atonavigator5
A mezőny felével megálltunk 17 méteren 40 km/óráról hóban is, a Michelin Alpin 5 esetén is 0,5 km/óra alatti volt ott az átlagtempó, nyári gumival viszont 20,5, a Michelin Cross Climate esetén 21,2, a 9 éves téli gumit hordó Mondeóval 22,5 km/óra. A nyári gumit hordó Suzuki ilyen távon mindössze 33 km/órára fékeződött. A 12 éves téli gumi kapcsán meg kell jegyezni, hogy nem túl mély hóban, ABS nélküli autóval érte el eredményét: le tudta tolni a havat az aszfaltról, ahol már tapadt
Bővebben »atonavigator4
Hóban igen nehéz azonos körülményeket teremteni, de valamelyest sikerült. A mérésekhez ezúttal is a GPS Aréna webshoptól kapott műszereket használtuk
Bővebben »atonavigator3
A Focusokon most is a helyszínen cserélgette nekünk a nonstopgumi az abroncsokat, a többi autó azonban csakis a saját abroncsával vallott. A teszten egyéves gumijával jól szereplő Audi A5 kivételével mindegyik autó új szettet kapott, még az idei télre is
Bővebben »