Blog Archives
Dunlop gumi SP346 315 60 R22.5 660
Dunlop gumi SP 446 mintaarok magas futasteljesitmeny jo nedves tapadas 660
Dunlop gumi SP 446 Dual Layer futófelület magas futásteljesítmény és üzemanyag-takarékosság 660
Dunlop gumi SP 346 cikk cakk os mintázat jo nedves tapadas
Dunlop SP 248
Dunlop gumi Roadsmart III_Next_Generation_Nano_Technology_Compound 660
Rendkívül sok kutatást végeztek a RoadSmart III összetételének kialakításával kapcsolatban. Összesen 53 variációt teszteltek, hogy megtalálják a megfelelő kombinációt a váll- és a középső gumiabroncs-összetétel között.
Bővebben »Dunlop gumi Roadsmart III_Newly_Developed_Casing 660
A gumiabroncs teljesen új viszkóz réteget tartalmaz, mely kialakítás pontosabb kormányzást biztosít, és sokkal kevesebb erőt kíván kormányzáskor a motorostól. Ugyanakkor megnövelt merevséget ad, és biztosítja az abroncs egyenletes kopását. Ez a technológia jelentős tényező a megnövelt futásteljesítmény elérésében. Mindezeken túlmenően, a karkasz kialakítása csökkenti a felmelegedési időt. Ez bizonyítottan csökkenti a kormányzáshoz szükséges erő különbségeit hideg és meleg körülmények között.
Bővebben »Dunlop gumi Roadsmart III_Innovative_Tread_Design 660
A futófelületi kialakítás egyik jellemzője a megnövelt mintaárok-dőlésszög. Ezt úgy tervezték meg, hogy optimalizálja a futófelület merevségét, biztosítva az egyenletes kopást annak érdekében, hogy a teljesítmény a gumiabroncs teljes élettartama során egyenletes maradjon.
Bővebben »