Vredestein történetének legnagyobb online kampányát indítja el

Rate this post

#ROCKTHEROAD!
A vállalat márkaépítő kampánya keretén belül „United We Are – Vredestein remix” névvel egy egyedi zeneszámot és egy hozzá tartozó videoklipet ad ki

Hogy az amszterdami rendezvényhez megalapozza a hangulatot, a holland székhelyű Apollo Vredestein „United We Are – Vredestein Remix” címmel kiadta legújabb zeneszámát, amelyet a világ első számú DJ-je, DJ Hardwell és a versenypilóta, Carmen Jorda közösen alkotott meg.

A zenének megvan az a mágikus ereje, hogy képes befolyásolni a hangulatot. A legtöbb autóvezető vezetés közben szereti a saját válogatását hallgatni. A „The United We Are – Vredestein Remix” azért született, hogy megünnepelje a pillanatot, mikor az emberek vezetés közben kedvenc zenéjüket hallgatják. A zeneszám a Vredestein abroncsok teljesítményét egy egyedülálló módon ragadja meg – a zeneszámot és a videoklipet a Vredestein abroncsok teljesítményadatai ihlették.

A Vredestein több mint 100 éves történelme során a #ROCKTHEROAD a vállalat eddigi legnagyobb online kampánya. Célja a 25 és 45 év közötti korosztály körében növelni a Vredestein láthatóságát.  Marco Paracciani, az Apollo Tyres Ltd. marketingigazgatója szerint – „A kampány oly módon lett felépítve, hogy kiemelje a Vredestein abroncsok prémium mivoltát, azaz a kiváló teljesítményt és az esztétikus kinézetet. Úgy hisszük, hogy a zenei irányvonal és a közösségi média átfogó használata révén képesek leszünk egy erős márkajelenlétet kialakítani a célcsoport körében.”

VISUAL_Vredestein gumi #ROCKTHEROAD winter advert

Egy inspiráló teljesítmény
A médiakampány egy együttműködés a kétszer a világ 1. számú DJ-jének választott, holland származású DJ Hardwell-lel és a spanyol versenypilótával, Carmen Jordával. Az ihlet mind a zeneszámhoz, mind a videokliphez a dinamikus vezetés és DJ Hardwell izgalmas zenéjének kombinációjából ered.

„Egy nagyszerű vezetési élménynek a zene esszenciája. A Vredestein abroncsok teljesítményadataiból megalkotni egy zeneszámot úttörő feladatnak minősül, emellett tovább erősíti a kapcsolatot a vezetés és a zene között” – állítja Hardwell, a holland DJ-k új generációjának tagja, aki meghódította az éjszakai klubvilágot.
A holland és a spanyol sztár tökéletesen beleillik a Vredestein stratégiájába, – hogy azokat az embereket érintsék meg, akik imádják az autóikat és szeretnek vezetni – mivel a célközönség több mint 12,5 milliós rajongói táborának összesen 70%-a követi a két márkanagykövetet.

Amsterdam, The Netherlands - April 05, 2014; The Dam square is the very centre and heart of Amsterdam and has seen many historical dramas. The big attractions in Dam Square, Royal Palace. Although no longer home to the Dutch Royal family, this grand 17th century Royal Palace is still used to hold official receptions.

És ami még hátra van
A videoklipen felül a kampány részeként bemutatásra kerül az „Így készült” videofilm is. A film elmagyarázza, hogyan született meg a Vredestein abroncsok teljesítményadataiból a „United We Are – Vredestein Remix”.
Novemberben, a #ROCKTHEROAD kampány keretében kiadásra kerül egy zenekeverő alkalmazás, amellyel a rajongók és a követők kipróbálhatják magukat és elkészíthetik saját mixüket. A beküldött anyagokat DJ Hardwell csapata fogja értékelni. A három legjobb remix díjazásban részesül, és felkerül a Vredestein online médiafelületeire.

Ezt olvasta már?

Az Apollo Tyres kétéves szponzori szerződést köt a német SL Trucksport 30-al a teherautóversenyzésről

Az Apollo Tyres szerződést köt a SL Trucksport 30-al

A Tor Truck Racinggel eltöltött két évet követően az Apollo Tyres új, szponzori szerződést kötött az SL Trucksport 30-zal.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük