2016. március 1-jén újra TV kampányt indít a Michelin, mely az egyik legkedveltebb európai márka (1). A reklámkampány az abroncsújdonságról, a CrossClimate-ról szól.
A Michelin új technológiája sikeresen egyesítette a nyári és téli abroncsok tulajdonságait egyetlen abroncsban, mely biztonságot nyújt bármilyen időjárási körülmények között.
Új, váratlan és egyedülálló, mert a CrossClimate az első olyan nyári abroncs, melynek megalkotását a változó időjáráshoz való alkalmazkodás vezette. Az új kategóriát teremtő abroncs a meglévő kínálat mellett idén kis méretekkel, és városi terepjárókra való, speciális jelölésű termékekkel is jelentkezik Magyarországon.
Különleges, filmszerű video szemlélteti, hogy mire is képes az új abroncs. A reklám egy a különböző időjárási körülményeket megtestesítő óriások fogságába esett család történetét mutatja be, akiket végül a Michelin Mester ment meg a hőségtől, esőtől és a hótól. A család biztonságban haladhat tovább, hiszen a “CrossClimate felkészít minden időjárási helyzetre”.
A képi világot a TBWA készítette. Az animáció főszereplője a márka népszerű, emblematikus figurája, a Michelin Mester.
A Michelin jelenlétét erősítő, és a terméket népszerűsítő, ma kezdődő kampány 6 héten át prémium TV csatornákon és digitális felületeken kívánja elérni célközönségét.