Személyi változások a Goodyear Dunlop Tires-nél

2/5 - (1 vote)

A Goodyear Dunlop Tires marketing részlegén történt személyi változások a régiónkban

A Goodyear Dunlop Tires Czech vállalatnál idén egy sor változásra kerül sor a marketing- és az értékesítési osztály vezető beosztásaiban. A változások már májusban megkezdődtek, amikor Boris Tománek visszatért a személygépkocsi- és tehergépkocsi-abroncsok üzletágának csehországi, szlovákiai és magyarországi marketing tevékenységért felelős menedzseri pozícióba. Boris Tomanek 2012-től a Consumer Brand PR & Interactive Marketing Manager Central Europe feladatát látta el.

Boris Tomanek

Boris Tománek új beosztásában felelős a konszern márkáit érintő valamennyi marketing tevékenységért a Csehország, Szlovákia és Magyarország alkotta régióban. Az elmúlt négy évben az ő gondjaira bízták a PR tevékenység és az interaktív média tervezését és koordinációját Közép- és Délkelet-Európa 14 országában, ezt megelőzően pedig két és fél évig Csehország, Szlovákia és Magyarország PR & Marketing Manageri pozíciójában dolgozott.

Baranová Zuzana

Baranová Zuzana október 1-től átveszi a magyarországi Consumer Marketing Coordinator feladatait. E pozícióban a személygépkocsi-abroncsok területén végzett marketing tevékenységért lesz felelős a magyar piacon, valamint támogatja a Szlovákiát érintő regionális projekteket is. Közvetlen felelősséggel Boris Tománeknek tartozik. Zsuzsanna 2013.02.04-től dolgozik a vállalatnál. Egyedül ő látja el beosztását Budapestről. A csapat többi tagja Prágában fog dolgozni, a Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot magába foglaló régió központjában.

Katarina Ardová

A tehergépkocsi-abroncsok területén újonnan létrehozott regionális Marketing Coordinator pozíciót október 1-től Katarína Ardová tölti be, aki csak néhány hete tért vissza a szülési szabadságról. Beosztásában a tehergépjármű-abroncsok területén végzett marketing tevékenységért lesz felelős, mindhárom közép-európai piacon. Új munkaterületén a Goodyear Dunlop Tires vállalatnál 2007 óta szerzett tapasztalatait hasznosítja; ekkor csatlakozott a céghez. A marketing területen 2010 óta dolgozik.

Vojtěch Gurin

A cseh és a szlovák piacon a személygépkocsi-abroncsok területén már augusztus 15-től hasonló pozíciót – Marketing Coordinator CZ/SK – tölt be Vojtěch Gurin, aki korábban a vállalat ügyfélszolgálati részlegén dolgozott. Ő 2015. szeptember 1-től dolgozik a vállalatnál. A Goodyear Dunlop Tires Czech vezetősége szerint kinevezése elkötelezettségének és ebben a szerepben megnyilvánuló képességeinek az elismerése.

Ezt olvasta már?

A Bridgestone egyedi Potenza Sport abroncsokat fejleszt a Maserati új Grecale D-UV modelljére

A Bridgestone egyedi abroncsokat fejleszt a Maserati új Grecale D-UV-re

A Bridgestone-t választották a Maserati Grecale gumiabroncs-partnerének, amely zászlóshajó Potenza Sport abroncsokat biztosít az olasz vállalat legújabb D-szegmensű járművéhez (D-UV).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

4 × 3 =