File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
A reklámkampány szakít a hagyományokkal, és új látásmóddal közvetíti a vezető abroncsmárka üzenetét
A Michelin megújult kommunikációs arculata közvetlenebb, és közelebb hozza a márkát a fogyasztókhoz.
A való életből vett tipikus társas helyzetek bárkinek ismerősek lehetnek. Olyan jeleneteket látunk, ahol az egyik szereplőnek azonnali személyes támogatásra van szüksége egy nehéz, fontos vagy örömteli helyzetben. A fiatal apa, az édesanya, a barát, aki azonnal autóba ül, hogy ott lehessen, amikor a legjobban számít a személyes jelenlét. Az úton pedig rábízhatják magukat a hosszú élettartamú és biztonságos Michelin abroncsokra.
A magyar közönség a televízióban és internetes felületeken, valamint a Michelin magyar nyelvű Facebook oldalán és a vállalat honlapján találkozhat az új kampánnyal. A reklámfilm először a tavaszi-nyári szezonban látható. Ezzel egy időben zajlik a MICHELIN CrossClimate+ személyabroncs piaci bevezetése is, ami a Michelin egész évben használható újításának második generációja.
A gumiabroncs teszteket itt találod >>>
Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!
Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>
Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>
Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>