Főoldal / 1 Egyéb / MICHELIN REKLÁMKAMPÁNY

MICHELIN REKLÁMKAMPÁNY

Értékeld a cikket

A reklámkampány szakít a hagyományokkal, és új látásmóddal közvetíti a vezető abroncsmárka üzenetét. A Michelin megújult kommunikációs arculata közvetlenebb, és közelebb hozza a márkát a fogyasztókhoz.

A való életből vett tipikus társas helyzetek bárkinek ismerősek lehetnek. Olyan jeleneteket látunk, ahol az egyik szereplőnek azonnali személyes támogatásra van szüksége egy nehéz, fontos vagy örömteli helyzetben. A fiatal apa, az édesanya, a barát, aki azonnal autóba ül, hogy ott lehessen, amikor a legjobban számít a személyes jelenlét. Az úton pedig rábízhatják magukat a hosszú élettartamú és biztonságos Michelin abroncsokra.

A magyar közönség a televízióban és internetes felületeken, valamint a Michelin magyar nyelvű Facebook oldalán és a vállalat honlapján találkozhat az új kampánnyal. A reklámfilm először a tavaszi-nyári szezonban látható. Ezzel egy időben zajlik a MICHELIN CrossClimate+ személyabroncs piaci bevezetése is, ami a Michelin egész évben használható újításának második generációja.

Ezt olvasta már?

Nem megfelelő adalékot betölteni olyan, mint nem megfelelő gyógyszert adni. Ezért a LIQUI MOLY egy további biztosítékot épít be, hogy az autósok mindig a megfelelő adalékot használják.

Liqui Moly – Jobb védelem a nem megfelelő adalék betöltése ellen

Nem megfelelő adalékot betölteni olyan, mint nem megfelelő gyógyszert adni. Ezért a LIQUI MOLY egy további biztosítékot épít be, hogy az autósok mindig a megfelelő adalékot használják. Az üzemanyag-adalékok új kiöntői megakadályozzák, hogy véletlenül benzinadalékokat töltsenek egy dízeltartályba, és dízeladalékokat egy benzintartályba. „Ez extra védelmet nyújt a drága következményekkel járó, figyelmetlenségre visszavezethető hibák ellen“, magyarázza David Kaiser, a német olaj- és adalékspecialista kutatás-fejlesztésért felelős vezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

13 − 8 =