Főoldal / 1 Egyéb / MICHELIN REKLÁMKAMPÁNY

MICHELIN REKLÁMKAMPÁNY

A reklámkampány szakít a hagyományokkal, és új látásmóddal közvetíti a vezető abroncsmárka üzenetét. A Michelin megújult kommunikációs arculata közvetlenebb, és közelebb hozza a márkát a fogyasztókhoz.

A való életből vett tipikus társas helyzetek bárkinek ismerősek lehetnek. Olyan jeleneteket látunk, ahol az egyik szereplőnek azonnali személyes támogatásra van szüksége egy nehéz, fontos vagy örömteli helyzetben. A fiatal apa, az édesanya, a barát, aki azonnal autóba ül, hogy ott lehessen, amikor a legjobban számít a személyes jelenlét. Az úton pedig rábízhatják magukat a hosszú élettartamú és biztonságos Michelin abroncsokra.

A magyar közönség a televízióban és internetes felületeken, valamint a Michelin magyar nyelvű Facebook oldalán és a vállalat honlapján találkozhat az új kampánnyal. A reklámfilm először a tavaszi-nyári szezonban látható. Ezzel egy időben zajlik a MICHELIN CrossClimate+ személyabroncs piaci bevezetése is, ami a Michelin egész évben használható újításának második generációja.

Ezt olvasta már?

a száraz és a nedves aszfalton, valamint a nedves műgyantán (jegeshez hasonló felületen) mért fékezhetőség és a nedves műgyantán mutatott kapaszkodóképesség 20-20%-os, a kopási kép 10%-os, a zajszint és a kigurulás 5-5%-os figyelembevételével

Elkészült a 2019-es Magyar téligumi teszt

A Használtautó.hu autós magazinja immár nyolcadszor bonyolította le a Nonstopgumi csapatával közös nagyszabású téligumi-tesztjét.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

egy × 4 =