MICHELIN REKLÁMKAMPÁNY

Rate this post

A reklámkampány szakít a hagyományokkal, és új látásmóddal közvetíti a vezető abroncsmárka üzenetét. A Michelin megújult kommunikációs arculata közvetlenebb, és közelebb hozza a márkát a fogyasztókhoz.

A való életből vett tipikus társas helyzetek bárkinek ismerősek lehetnek. Olyan jeleneteket látunk, ahol az egyik szereplőnek azonnali személyes támogatásra van szüksége egy nehéz, fontos vagy örömteli helyzetben. A fiatal apa, az édesanya, a barát, aki azonnal autóba ül, hogy ott lehessen, amikor a legjobban számít a személyes jelenlét. Az úton pedig rábízhatják magukat a hosszú élettartamú és biztonságos Michelin abroncsokra.

A magyar közönség a televízióban és internetes felületeken, valamint a Michelin magyar nyelvű Facebook oldalán és a vállalat honlapján találkozhat az új kampánnyal. A reklámfilm először a tavaszi-nyári szezonban látható. Ezzel egy időben zajlik a MICHELIN CrossClimate+ személyabroncs piaci bevezetése is, ami a Michelin egész évben használható újításának második generációja.

Ezt olvasta már?

A koreai központú Hankook 365 napos kiterjesztett garanciát vállal új teherabroncsaira, ezzel segítve a fuvarozókat

Egyéves kiterjesztett garanciával segíti a Hankook a fuvarozókat

A koreai központú Hankook gumiabroncsgyártó 365 napos kiterjesztett garanciát vállal új teherabroncsaira, ezzel segítve a fuvarozókat

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

kettő × öt =