MICHELIN REKLÁMKAMPÁNY

Rate this post

A reklámkampány szakít a hagyományokkal, és új látásmóddal közvetíti a vezető abroncsmárka üzenetét. A Michelin megújult kommunikációs arculata közvetlenebb, és közelebb hozza a márkát a fogyasztókhoz.

A való életből vett tipikus társas helyzetek bárkinek ismerősek lehetnek. Olyan jeleneteket látunk, ahol az egyik szereplőnek azonnali személyes támogatásra van szüksége egy nehéz, fontos vagy örömteli helyzetben. A fiatal apa, az édesanya, a barát, aki azonnal autóba ül, hogy ott lehessen, amikor a legjobban számít a személyes jelenlét. Az úton pedig rábízhatják magukat a hosszú élettartamú és biztonságos Michelin abroncsokra.

A magyar közönség a televízióban és internetes felületeken, valamint a Michelin magyar nyelvű Facebook oldalán és a vállalat honlapján találkozhat az új kampánnyal. A reklámfilm először a tavaszi-nyári szezonban látható. Ezzel egy időben zajlik a MICHELIN CrossClimate+ személyabroncs piaci bevezetése is, ami a Michelin egész évben használható újításának második generációja.

Ezt olvasta már?

A Continental által partnerekkel közösen kifejlesztett összetett folyamat során az elhasználódott gumiabroncsokból származó gumit újrahasznosítják és úgy dolgozzák fel, hogy az új gumikeverékek komponenseként újra felhasználható legyen.

Újrahasznosított gumi

Újrahasznosított gumi, rizshéj és műanyag palackok: fenntartható anyagok a gumiabroncsgyártásban

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük