MICHELIN REKLÁMKAMPÁNY

Rate this post
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

A reklámkampány szakít a hagyományokkal, és új látásmóddal közvetíti a vezető abroncsmárka üzenetét

A reklámkampány szakít a hagyományokkal, és új látásmóddal közvetíti a vezető abroncsmárka üzenetét

A Michelin megújult kommunikációs arculata közvetlenebb, és közelebb hozza a márkát a fogyasztókhoz.

A való életből vett tipikus társas helyzetek bárkinek ismerősek lehetnek. Olyan jeleneteket látunk, ahol az egyik szereplőnek azonnali személyes támogatásra van szüksége egy nehéz, fontos vagy örömteli helyzetben. A fiatal apa, az édesanya, a barát, aki azonnal autóba ül, hogy ott lehessen, amikor a legjobban számít a személyes jelenlét. Az úton pedig rábízhatják magukat a hosszú élettartamú és biztonságos Michelin abroncsokra.

A magyar közönség a televízióban és internetes felületeken, valamint a Michelin magyar nyelvű Facebook oldalán és a vállalat honlapján találkozhat az új kampánnyal. A reklámfilm először a tavaszi-nyári szezonban látható. Ezzel egy időben zajlik a MICHELIN CrossClimate+ személyabroncs piaci bevezetése is, ami a Michelin egész évben használható újításának második generációja.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

három + 2 =