Nagy Viktor – Continental Hungaria márkanagykövete

Rate this post
  • A Continental Hungaria története során először kért fel márkanagykövetet

  • Sokan csak akkor válnak tudatosabbá a közlekedésben, ha már bekövetkezett valamilyen baleset a közvetlen környezetükben

  • A márkanagykövet feladata lesz a biztonságos közlekedés és az ezzel kapcsolatos innovációk népszerűsítése

A világbajnok vízilabdázót, Nagy Viktort kérte fel a Continental Hungaria Kft. a márkanagyköveti feladatok ellátására. A technológiai vállalat hazai gumiabroncs forgalmazója azért választotta a magyar vízilabda-válogatott kiváló kapusát, mert kétgyermekes családapaként mindent megtesz a családja biztonságáért, és a közlekedés során is figyel a fontos részletekre.

„Nagyon megtisztelő számomra a felkérés, amelyet örömmel fogadtam el. Nem túlzás azt állítani, hogy alig van ma olyan ember, akinek ne csengene ismerősen a Continental márka” – emelte ki az együttműködés kapcsán Nagy Viktor vízilabdázó. Hozzátette: sajnos, sokan csak akkor válnak tudatosabbá a közlekedésben, ha már történt valamilyen baleset a közvetlen környezetükben. Continental célkitűzése a sérülések, koccanások és halálesetek elkerülése, melyhez szívesen csatlakozik annak érdekében, hogy a magyarok sokkal jobban odafigyeljenek a közlekedésbiztonságra.

A válogatott vízilabdázó imádja a családját, tisztában van vele, hogy a sikereiben nekik is nagy szerepük van. A lehető legtöbb időt igyekszik eltölteni feleségével és két gyermekével. A nyaralásokra többnyire autóval utaznak el. Éppen ezért kiemelt figyelmet fordít az évszaknak megfelelő gumiabroncsok használatára, az optimális abroncsnyomásra, valamint a megfelelő profilmélységre.

„Nem szeretem a váratlan meglepetéseket, éppen ezért a Continental új szolgáltatási csomagját, a ContiSafe3-at is igénybe vettem. Ez magában foglalja a balesetbiztosítást, az assistance mentést és a defektgaranciát is” – jegyezte meg a válogatott kapus. Aki azt is elárulta, hogy az ilyen utazások alkalmával hamar megtelik a csomagtartó, és a megnövekedett súly miatt még jobban kell figyelnie az autója felkészítésére és vezetésére.

„Azért esett a választásunk Nagy Viktorra, mert személyében egy hiteles és megbízható személyiséggel hívhatjuk fel az autósok figyelmét a közlekedésbiztonságra” – hangsúlyozta Musztrai Ferenc, a Continental Hungaria Kft. marketingvezetője. Hozzátette: a Continental 1871-óta számtalan innovációt vezetett be, amelyek nagymértékben hozzájárultak a közlekedésbiztonság növeléséhez. Az úton azonban nem szabad megállni, hiszen a technológiai vállalat célja, hogy belátható időn belül nullára csökkentse a balesetek számát

„Nem véletlenül nyár elején kezdtük el a közös munkát Nagy Viktorral. Ezekben hetekben magyarok ezrei indulnak nyaralni. Meglepő módon ebben az időszakban több baleset történik, mint télen. A köztudatban kevéssé van jelen az, hogy az autót nyáron fel kell készíteni a nyaralással járó megnövekedett igénybevételre” – hívta fel a figyelmet Musztrai Ferenc.

Ezt olvasta már?

A Seiberling testvérek 1898. augusztus 29-én megalapították a Goodyear Tire & Rubber Company-t Akronban, Ohio államban, 100 000 dolláros induló tőkével

Emberek, akik megformálták a Goodyeart

A The Goodyear Tire & Rubber Company első 125 éve a technológiák, díjak, motorsport-győzelmek és innovatív termékek lenyűgöző időrendjét jellemezte.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük