File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
2019 júliusától a németországi kézilabda csúcsa a LIQUI MOLY jegyében zajlik. Ettől kezdve a LIQUI MOLY Kézilabda Bundesliga nevet viseli majd.
A Bundesliga, illetve a motorolaj- és adalékvállalat széles körű jogcsomagot állított össze, amely a liga névjoga mellett további szponzorációs tevékenységekre is kiterjed. Így a LIQUI MOLY Kézilabda Bundesliga (LIQUI MOLY HBL) álló formátumú logója a 18 klub minden játékosának mezén jól látható lesz majd. Ezen felül a világszerte sikeres cég kék-piros-fehér logója a LIQUI MOLY HBL mind a 306 szezonmérkőzésén minden mérkőzési helyszínen látható lesz majd a TV-releváns reklámfelületeken. Ez kiterjed többek között a pályaszélen található sarokkockákra, valamint a pályán található padlómatricákra és az interjúfalakra is.
„Ezzel a reklámintézkedéssel folyamatos márka jelenlétet biztosítunk a következő években Németország egyik legnépszerűbb sportjában”, mondja a LIQUI MOLY ügyvezetője, Ernst Prost.
A ken A kenőanyagmárka a pályán kívül is képviselteti magát, például azáltal, hogy a logó elhelyezésre kerül a LIQUI MOLY HBL nyomtatott anyagain, honlapján, minden egyéb digitális csatornán és közösségi média platformon. fórumon.
„Jelentős reklámhatást várunk az együttműködéstől. Ez messze túlmutat a hazai, német piacon, mivel mindkét márka nagy kisugárzással rendelkezik”, hangsúlyozza Ernst Prost. „A befektetés nem csak a mi érdekünket szolgálja. Hanem minden kereskedelmi partnerünkét, a szervizekét és az ügyfelekét, akik forgalmazzák a LIQUI MOLY-t, vagy dolgoznak a termékeinkkel. A partnereink profitálhatnak a növekvő márkaismertségből, amely a Kézilabda Bundesligában folytatott tevékenységünknek köszönhető, mivel egy erős márka még jobban aktiválja a végfelhasználókat.”
Ezen felül a LIQUI MOLY arra is használja a szponzorációt, hogy ügyfelei meghívásával tovább növelje a márka iránti lelkesedést, és elmélyítse az együttműködést, illetve újak előtt nyissa meg az utat.
A HBL-lel történő együttműködés kiterjed a REWE Final 4-tornára és a DHB-kupára, az All Star Game-re, valamint a Pixum Super Cupra is, amelynél hagyományosan a német bajnok és a kupagyőztes nyitja meg a szezont.
Frank Bohmann, a HBL GmbH ügyvezetője: „Nagyon örülünk, hogy a LIQUI MOLY személyében egy erős, nagy kisugárzású partnert találtunk, akivel 100 százalékosan összeillünk. Hozzánk hasonlóan a világszerte sikeres, németországi székhelyű cég. A legjobbak közé tartozik, és kiemelkedő minőséget, folyamatos elkötelezettséget, nagyfokú dinamizmust, erős érzelmeket és sikert képvisel. A számos kapcsolódási pontnak köszönhetően meggyőződésünk, hogy a partnerségünkben rejlő jelentős potenciált mindkét fél ki tudja használni a márkaimázsa növelésére.
A LIQUI MOLY névjoga először a DHB-kupa első fordulójában, augusztus 17-18-án kerül a sport reflektorfényébe.
Ernst Prost ügyvezető: „A kézilabda iránti elkötelezettségünk az elkövetkező évek világítótorony-projektje a motorsporton kívüli szponzorációs koncepciónkban.”
horvath.robert@auto-doktor.hu
www.auto-doktor.hu
www.liqui-moly.hu
A gumiabroncs teszteket itt találod >>>
Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!
Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>
Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>