Legfrissebb hírek

A LIQUI MOLY szponzorációs látványossága új szakaszába lép

Rate this post
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

Az olajgyártó A LIQUI MOLY szponzorációs látványossága az izgalmas szakaszába lép. Beszáll a négysánc versenybe és a kézilabda világbajnokságba

Az olajgyártó A LIQUI MOLY szponzorációs látványossága az izgalmas szakaszába lép. Beszáll a négysánc versenybe és a kézilabda világbajnokságba

„A szponzoráció terén a LIQUI MOLY számára nem csak a versenysport fix fogalom. Amikor a motorok többnyire pihennek, a németországi olaj- és adalékspecialista más sportágakban tevékenykedik. Az évváltással kapcsolatosan a négy sánc verseny szerepel a programban. „Ez egy csúcsesemény, amely több milió nézőhöz viszi közelebb a márkánkat“, mondja Ernst Prost, a LIQUI MOLY ügyvezetője. A vállalat közel egy évtized után tér vissza főszponzorként a síugrás nagy színpadára. Az esemény magas színvonalú sportot és első osztályú média jelenlétet garantál“

mondja Peter Baumann. – Ő felelős a LIQUI MOLY marketingjéért

Ez az ulmi cég nagy télisport-szponzorációjának jelenlegi csúcsa, amely többek között az északi sí világbajnokságot, az északi kombináció világkupáját, a bob- és szkeleton-világbajnokságot és a sífutás óriásszlalomot is támogatja.

„Amikor már teljes gőzzel pörögnek a télisport-versenyek, januárban érkezik a következő nagy durranás: a férfiak kézilabda-világbajnoksága. A világ minden részéről érkező 24 csapat közül választják ki Németországban és Dániában a legjobbat. Egy világbajnokság nemzetközi jellege és az ehhez kapcsolódó globális médiajelenlét a szerepvállalásunk mozgatórugói“,

– hangsúlyozza a LIQUI MOLY exportvezetője, Salvatore Coniglio.

A záróakkordot a legnagyobb, évente megrendezett télisport-rendezvény, a májusi jégkorong világbajnokság jelenti. A tudatosan választott sokszínűséget olyan sportok adják, mint a Short Track, mely Németországban még különlegességnek számít, azonban Ázsiában és Észak-Amerikában annál nagyobb népszerűségnek örvend. „Ilyen módon biztosítani tudjuk, hogy szponzorációs gépezetünk folyamatosan teljes gőzzel robog, márkánk pedig az egész év folyamán világszerte látható, még akkor is, amikor az olajgyártók számára kézenfekvő motorsportok szünetelnek“.

– így a LIQUI MOLY ügyvezetője, Günter Hiermaier.

A LIQUI MOLY üzleti partnerei számára ez dupla haszonnal jár:

Az egész éves, nemzetközi márkajelenlét növeli a keresletet. Ezen felül meghívásokat kapnak a sportrendezvényekre. Ernst Prost: „A téli sportok és más, jelentős, versenysporton kívüli nagy rendezvények is mára a marketingünk fontos részévé váltak.“

Tavasszal pedig ismét dübörögnek a motorok.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Ezt olvasta már?

Continental és a DeepDrive

File GáborA gumiabroncsok szóvivőjeinfo(kukac)gumipiacmagazin.hu https://www.continental.com/en/press/press-releases/20231005-deepdrive/ A gumiabroncs teszteket itt találod >>> Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook …

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

6 − 4 =