A Goodyear vállalat új termékcsaládot fejlesztett ki a FIA World Endurance (WEC) bajnokságra, ezen belül pedig a Le Mans-i 24 órás versenyre.
A FIA Endurance világbajnokság keretében négy földrészen szerveznek hosszú távú versenyeket. Az utolsó a LeMans-i szezonzáró verseny, ahol a Goodyear már 14 alkalommal segítette győzelemre az abroncsaival felszerelt járműveket.
A világbajnokságokba való visszatérésének első lépéseként a Goodyear a sportautók versenyét választotta. Ez kiváló terepet biztosít az abroncstechnológiák bemutatására egy sor igen különböző prototípus és GT-autó segítségével.
Ben Crawley motorsportokért felelős igazgató szavait idézve: „A futamok hossza 4-től 24 óráig terjed. Az ilyen versenyeken az abroncsok megválasztása és az alkalmazott stratégia eldöntheti egy-egy futam kimenetelét. Ezek a kihívások komoly motivációt jelentenek európai innovációs központjaink technológiafejlesztő csapatai számára. Ezután pedig az egyéb versenyekben rejlő lehetőségek feltérképezése következik.”
A németországi Hanauban és a luxemburgi Colmar-Bergben működő innovációs központjaiban a Goodyear immár több mint egy éve dolgozik egy új termékcsalád kifejlesztésén a LeMans prototípusok számára. Az abroncsokat a Goodyear legújabb, nagy teljesítményű autók és versenyautók számára készülő Eagle F1 SuperSport termékeivel együtt fejlesztik ki és gyártják. Ezzel gondoskodnak arról, hogy a közúti és versenyjárművekre gyártott abroncsok esetében a két terület közötti technológia- és tudástranszfer mindkét irányban zökkenőmentesen, a lehető legjobb eredményeket biztosítva működjön. Az új abroncsok a 2019/2020 WEC versenyszezon kezdetén, augusztusban debütálnak a Silverstone-ban rendezett versenyen.
A Goodyear visszatérése azt jelenti, hogy a híres márkával ismét számolni kell a globális autóversenyzés világában. Méghozzá mindjárt a sportág egyik legikonikusabb helyszínén. 250 ezer fős közönségével a Le Mans az egyik legnagyobb nézőszámot vonzó sportesemény a világon.
„A motorsport továbbra is az egyik legnépszerűbb sportág világszerte”– magyarázza Crawley. „Ennél jobb helyszínt nem is választhatunk arra, hogy bemutassuk vásárlóinknak örökségünket, szenvedélyünket, újításainkat és technológiánkat – mindazt, ami a Goodyeart a versenyzésben naggyá tette.”
„Első körben a versenyautókra összpontosítunk, majd az összegyűjtött tapasztalatokat egyéb kategóriákban is hasznosítjuk, legyen szó akár egyéb endurance versenyekről, akár más jellegű sorozatokról” – tette hozzá a szakember.
Korábban a Goodyear a motorsportokban igazi sikersorozatot könyvelhetett el magának. A 24 órás LeMans-i versenyeken megszerzett 14 győzelem mellett 368 esetben nyerték el a Forma-1 nagydíjat olyan versenyautók, melyek Goodyear abroncsokon futottak. Ezt a rekordot eddig egyik abroncsgyártónak sem sikerült megdöntenie. A Goodyear számottevő tapasztalattal rendelkezik az amerikai IMSA versenyeken elért több évtizedes sikerei nyomán is.
______________________________________________________________________________
Legyen az Ön szervize is Csapatunk tagja!
További információért keressen minket:
Sipőcz Győző
Tel.: +36 70 376 3964
E-mail: gyozo_sipocz@goodyear.com
Pál Miklós
Tel.: +36 70 371 2302
E-mail: miklos_pal@goodyear.com
Miért éppen bennünk bízzon a többiek helyett?
A Premio Abroncs és Autószerviz Hálózat 1996-ban jelent meg az európai piacon olyan csoportként, mely a szervizállomásain keresztül nyújtott szolgáltatásokra szakosodott. A szolgáltató csoport modern szervizállomásain a Premio személyre szóló megoldásokat és tanácsokat nyújt az autóvezetőknek abroncsok, felnik és autószerviz szolgáltatások tekintetében, valamint teljes körű szolgáltatásokat a motorok terén. A Premio Abroncs és Autószerviz mindig arra törekszik, hogy ügyfelei 100%-ig elégedettek legyenek. Minden Premio szervizállomásnak rendelkeznie kell modern létesítményekkel, munkacsapatainak műszakilag képzettnek kell lenniük, és csakis a legjobb minőségű termékeket és az ügyfél számára barátságos megoldásokat kínálhatnak. A Premio csak akkor garantálhatja az egyöntetűen jó minőségű szolgáltatásokat ügyfeleinek, ha ezeknek a követelményeknek megfelel – függetlenül attól, hogy Ön melyik szervizállomást látogatja.
A Premio Abroncs és Autószerviz csoportot, mint koncepciót a GD Handelssysteme GmbH & CO.KG GDHS dolgozta ki azzal a céllal, hogy eleget tegyen a minden autóvezető részéről egyre növekvő követelményeknek, akik kiváló színvonalú szolgáltatásokat várnak el. Miután 1995-ben sikeresen indították útnak az első német kedvezményes abroncshálózatot Quick Abroncsdiszkont márkanéven, a GDHS a Premio márkanévvel megerősítette pozícióját, mint a legsikeresebb német minta az abroncsok kiskereskedelmi üzletágában. Ma a GDHS már több mint 30 éves nyomon követhető tapasztalattal rendelkezik ebben az üzletágban.
A GDHS a Goodyear GmbH & CO. KG. egyik teljes tulajdonú leányvállalata. A Goodyear globális abroncsgyártó cégként több mint 100 éves fennállása után büszke lehet a cég ebben az üzletágban elért sikereire. 350 Grand Prix győzelemmel a háta mögött a Forma-1 versenypályákon, a Goodyear 84 gyártóüzemmel rendelkezik 26 országban szerte a világban, mintegy 100.000 alkalmazottal, kirendeltségekkel 42 országban és fejlesztő központokkal az Egyesült Államokban, Japánban és Luxemburgban.
A Premio-hoz hasonló, az ügyfelekre összpontosító kiskereskedelmi hálózatok alapját a Goodyear már 1956-ban lefektette, amikor létrehozta első üzlethálózatát az Amerikai Egyesült Államokban.