Goodyear reCharge – egyszerűsített abroncscsere

Rate this post

Mesterséges intelligencia vezérelt, önjavító koncepcióabroncs a jövő elektromos járműveihez – egyszerűsített abroncscsere személyre szabott kapszulák segítségével

A Goodyear reCharge koncepció abroncsot három innovatív tulajdonság jellemzi

A Goodyear luxemburgi Innovációs Központja által kifejlesztett reCharge koncepció abroncs egy forradalmian új, kapszulás technológiai megoldásra épül, amely így könnyen képes alkalmazkodni és változni az egyes járművek igényei szerint. Mike Rytokoski, a Goodyear Europe alelnöke és marketingvezetője szerint a koncepció kidolgozásával az volt a céljuk, hogy olyan koncepcióabroncsot hozzanak létre, amely megfelel a jövő személyre szabott elektromos közlekedési eszközei által támasztott követelményeknek.

A Goodyear reCharge koncepcióabroncsot három innovatív tulajdonság jellemzi:

Személyre szabottság

Az egész reCharge koncepció egy külön kapszulákkal újratölthető és biológiailag lebomló futókeveréken alapul, ami radikálisan leegyszerűsíti az abroncsok cseréjét. Az egyedi folyékony keverékkel töltött kapszulák segítségével a mintázat könnyen helyreállítható. Az abroncs pedig a keverék révén képes alkalmazkodni az időjárási körülményekhez, az útviszonyokhoz és akár az egyedi vezetési igényeinkhez is. A mesterséges intelligencia felhasználása révén egyedi vezetői profilok is létrehozhatók, amely általa futókeverék teljesen személyre szabható lehetne.

Fenntarthatóság

Maga a futókeverék biológiai anyagokból készülne. Az azt megerősítő szálakat pedig a világ egyik legerősebb természetes anyaga,a pókselyem inspirálta, amely elképesztően tartós, ugyanakkor 100%-ban biológiailag lebomló.

Könnyű használhatóság

Mindamellett, hogy az újratölthető kapszulák jelentősen leegyszerűsítik az abroncscserét. A futófelületet könnyű és levegő nélküli vázzal, valamint magas és keskeny kialakítással tervezték. Egy vékony, masszív, minimális karbantartást igénylő konstrukcióra gondoljunk, amely esetében nem kell a nyomás ellenőrzéssel vesződnünk, illetve a defekteknek köszönhető állásidő miatt sem kell többé aggódnunk.

Legyen az Ön szervize is Csapatunk tagja!

További információért keressen minket:

Sipőcz Győző
Tel.: +36 70 376 3964
E-mail: gyozo_sipocz@goodyear.com

Pál Miklós 
Tel.: +36 70 371 2302
E-mail: miklos_pal@goodyear.com

Miért éppen bennünk bízzon a többiek helyett?

Premio Abroncs és Autószerviz Hálózat 1996-ban jelent meg az európai piacon. Olyan csoportként, mely a szervizállomásain keresztül nyújtott szolgáltatásokra szakosodott. A szolgáltató csoport modern szervizállomásain a Premio személyre szóló megoldásokat és tanácsokat nyújt az autóvezetőknek abroncsokfelnik és autószerviz szolgáltatások tekintetében, valamint teljes körű szolgáltatásokat a motorok terén. A Premio Abroncs és Autószerviz mindig arra törekszik, hogy ügyfelei 100%-ig elégedettek legyenek. Minden Premio szervizállomásnak rendelkeznie kell modern létesítményekkel. Munkacsapatainak műszakilag képzettnek kell lenniük, és csakis a legjobb minőségű termékeket és az ügyfél számára barátságos megoldásokat kínálhatnak. A Premio csak akkor garantálhatja az egyöntetűen jó minőségű szolgáltatásokat ügyfeleinek, ha ezeknek a követelményeknek megfelel – függetlenül attól, hogy Ön melyik szervizállomást látogatja.

Premio Abroncs és Autószerviz csoportot, mint koncepciót a GD Handelssysteme GmbH & CO.KG GDHS dolgozta ki azzal a céllal, hogy eleget tegyen a minden autóvezető részéről egyre növekvő követelményeknek, akik kiváló színvonalú szolgáltatásokat várnak el. Miután 1995-ben sikeresen indították útnak az első német kedvezményes abroncshálózatot Quick Abroncsdiszkont márkanéven, a GDHS a Premio márkanévvel megerősítette pozícióját, mint a legsikeresebb német minta az abroncsok kiskereskedelmi üzletágában. Ma a GDHS már több mint 30 éves nyomon követhető tapasztalattal rendelkezik ebben az üzletágban.

A GDHS a Goodyear GmbH & CO. KG. egyik teljes tulajdonú leányvállalata. A Goodyear globális abroncsgyártó cégként több mint 100 éves fennállása után büszke lehet a cég ebben az üzletágban elért sikereire. 350 Grand Prix győzelemmel a háta mögött a Forma-1 versenypályákon. A Goodyear 84 gyártóüzemmel rendelkezik. 26 országban szerte a világban, mintegy 100.000 alkalmazottal, kirendeltségekkel 42 országban. Fejlesztő központokkal az Egyesült Államokban, Japánban és Luxemburgban.

Premio-hoz hasonló, az ügyfelekre összpontosító kiskereskedelmi hálózatok alapját a Goodyear már 1956-ban lefektette, amikor létrehozta első üzlethálózatát az Amerikai Egyesült Államokban.

Ezt olvasta már?

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

öt × 4 =