A Bridgestone Potenza Race első helyen az Auto Bild Sportscars pályatesztjén

Rate this post

Az új Bridgestone Potenza Race félslick gumiabroncs megjelenését követően azonnal nagy benyomást tett a szakértőkre

Az új Bridgestone Potenza Race félslick gumiabroncs megjelenését követően azonnal nagy benyomást tett a szakértőkre. Mi sem bizonyítja ezt jobban minthogy az Auto Bild Sportscars nyári pályanapi abroncstesztjén a mezőny élén, összesített győzelemmel zárt.

Mi sem bizonyítja ezt jobban minthogy az Auto Bild Sportscars nyári pályanapi abroncstesztjén a mezőny élén, összesített győzelemmel zárt

A tesztek alapján a Potenza Race első helyezésének oka a szinte tökéletes kezelhetőség. A slick abroncsok szintjét megközelítő teljesítmény. A precíz kormányzás, a nagy oldalirányú erők létrehozásának képessége, és a tartósság”. (1)

A zsűrit különösen lenyűgözte a Bridgestone Potenza Race >>> teljesítménye, kiemelve, hogy a rendkívül magas tapadási szint majdnem a teljesen slick abroncsokéhoz hasonlítható, csakúgy, mint a precíz irányíthatóság.

A tesztelés során a Bridgestone Potenza Race fékteljesítményét is kiemelték, mivel kiváló lassulást biztosít, és képes „jelentősen hamarabb megállni, mint a közúti abroncsok”. A tesztet összegezve Guido Naumann, az Auto Bild Sportscars munkatársa hozzátette:

„A Potenza Race száraz úton nyújtott teljesítménye fenomenális – tapadás, irányíthatóság – minden nagyon közel áll egy igazi versenyslickhez”.

A győztes eredmény a Bridgestone Potenza Race korábbi sikerét követi a TÜV SÜD által végzett független teszteken, ahol az új félslick gumiabroncs a leggyorsabb köridőt (2) és a legjobb fékezést érte el száraz úton (3 ). Mindezt a fő versenytársakat megelőzve, kiemelkedően hosszú élettartammal. (4)

A Potenza Race teljesítményt és a határaikat feszegető pályarajongók számára kifejlesztett, vadonatúj, félig slick abroncs. A Bridgestone ikonikus, ultranagy teljesítményű Potenza termékcsaládjának legújabb tagja. Az Európában kifejlesztett és gyártott első, kifejezetten pályanapokra szánt abroncs 13 népszerű méretben kapható 17 és 20 col között.


[1] AUTO BILD sportkocsik – 07/2022-es szám – nyári semislick gumiabroncs teszt – tesztjármű: Golf GTI Clubsport – tesztelt méret: 235/35 R 19 – 1. helyezés a 4-ből
[2] Köridő a Nardo pályán (6115 méter), három kör átlagideje másodpercben: Bridgestone (2:35,39), Pirelli (2:37,62), Michelin (2:37,87), Goodyear (2:37,89).
[3] Száraz féktávolság (100 km/h és 0 km/h között) Bridgestone EUPG-nél, távolság méterben: Bridgestone (32,3), Michelin (32,8), Pirelli (33,2), Goodyear (34,6).*.
[4] A második helyen áll a pálya élettartamát tekintve a Nardo pályán, %-ban: Goodyear (120%), Bridgestone (100%), Pirelli (80%), Michelin (60%).*. A TÜV SÜD által a Bridgestone felkérésére 2021 novemberében és 2022 márciusában a Bridgestone EUPG (Olaszország) és Nardo (Olaszország) létesítményeiben a Mercedes AMG A45-ösökkel végzett tesztek során


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.

Ezt olvasta már?

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

A Hankook 2025-2026-ban a Junior ERC partnere

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizennyolc − tizenhét =