File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu Telefon: 305620602. |
A Goodyear több mint 125 éve feszegeti a gumiabroncs-technológia és -fejlesztés határait. Most, az elektromos járművek széles körű elterjedésével a Goodyear innovációjának új fejezete lendületben van.
Ma a Goodyear legújabb generációs abroncsait, köztük az Eagle F1 Asymmetric 6, az UltraGrip Performance 3 és a Vector 4Seasons Gen-3 gumiabroncsokat a legújabb generációs elektromos járműveken való használatra tervezték, számos technológiai megoldással, hogy megfeleljenek az elektromos járművek és a belső égésű motorral hajtott modellek. Ezt a gumiabroncs szerkezetének optimalizálásával, innovatív keverékek kifejlesztésével és az oldalfal kialakításának hangolásával érik el a nagyobb aerodinamikai hatékonyság érdekében.
Goodyear EV-Ready logó
A Goodyear teljes jelenlegi gumiabroncs-kínálatát aprólékosan úgy alakították ki, hogy megfeleljen mind az elektromos, mind az ICE járművezetők speciális igényeinek. A termékpaletta legújabb kiegészítései az oldalfalukon jól látható helyen a 2023-ban bemutatott EV-Ready logót is tartalmazzák. A logó minden kommunikációs és Goodyear rendszerben megjelenik, hogy megkönnyítse az ügyfelek azonosítását, függetlenül attól, hogy az abroncs oldalfalán található-e a fizikai logó, vagy sem.
Az elektromos járművek sokkal több bemeneti energiát alakítanak át használható mozgássá, mint az ICE-járművek, ami felerősíti a gördülési ellenállás hatását. Így sokkal nagyobb tényezője a jármű általános hatékonyságának. A Goodyear gumiabroncs-kínálatát a hatékonyságot szem előtt tartva fejlesztették ki, a teljesítmény feláldozása nélkül, így segítve a járművezetőket abban, hogy minden út során nagyobb futásteljesítményt és hatékonyságot érjenek el.
A Goodyear a legkorszerűbb technológiákat fejlesztette ki az elektromos mobilitás felgyorsítására
A Goodyear SoundComfort technológiája
Egy élvonalbeli funkció, amelyet a csendes elektromos járművek gumiabroncs és út kölcsönhatásából eredő belső zaj csökkentésére terveztek. Ez a technológia akár 50%-kal is csökkentheti a belső zajt, hogy csendes, kényelmes utazást biztosítson egy elektromos járműben.
Ezen túlmenően az elektromos járművek megnövelt tömege és megnövekedett nyomatéka gyorsabb gumiabroncskopáshoz vezethet, mint a hagyományos belsőégésű járművekhez. A Goodyear Mileage Plus technológiáját úgy tervezték, hogy lehetőséget kínáljon a járművezetőknek, hogy maximalizálják abroncsaik élettartamát, és minden garnitúrával tovább utazzanak.
Goodyear „elektromos hajtástechnológia” az OE számára
A Goodyear az európai gyártású elektromos járművek mintegy 50%-ának eredeti beszállítója
2 , ami aláhúzza az OEM-ek Goodyear technológiájába vetett bizalmát. Az elektromos és PHEV-k egyedi eredeti felszerelésű (OE) abroncsainak azonosítására a Goodyear bevezette a Goodyear „Electric Drive Ready” (EDR) gumiabroncsát. Ez azt jelenti, hogy a gumiabroncs testreszabott technológiai skálával rendelkezik, hogy megfeleljen az adott autógyártó speciális igényeinek egy adott járművel kapcsolatban. Mint például a nagy teherbírás, a speciális kezelhetőség és egyéb kritériumok kombinációja. Ben Glesener, a Goodyear fogyasztói gumiabroncsok technológiai igazgatója, az EMEA régióban így nyilatkozott:
„A Goodyear termékportfólióját úgy alakítottuk ki, hogy segítsen maximalizálni a teljesítményt és a hatékonyságot az utakon közlekedő összes járművezető számára. Az elektromos járművek felgyorsították az abroncsgyártókkal szemben támasztott követelményeket, hogy olyan termékeket fejlesszenek ki, amelyek megfelelnek az OEM-ek és a járművezetők változó igényeinek.
„Ahogy az elektromos járművek népszerűségének vagyunk tanúi, a Goodyear termékportfóliója ideális választást kínál a vezetők széles skálájához, olyan innovációkkal, amelyek biztosítják, hogy a Goodyear továbbra is az iparág élvonalában maradjon.”
A gumiabroncs teszteket itt találod >>>
Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!
Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>
Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>