A Goodyear EV-Ready logó

Rate this post
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

A Goodyear legmodernebb gumiabroncsai minden járműhöz: bemutatjuk a Goodyear EV-Ready logót

A Goodyear legmodernebb gumiabroncsai minden járműhöz: bemutatjuk a Goodyear EV-Ready logót

Az összes új és jelenlegi Goodyear gumiabroncsot úgy optimalizálták, hogy kivételes teljesítményt nyújtson az elektromos és belső égésű motoros (ICE) járművekhez, és ezt az új Goodyear EV-Ready logó bevezetése is tovább világítja majd.

Az új címke, amelyet 2024 elejétől minden új csereabroncs oldalfalán vezetnek be, azt hivatott biztosítani, hogy a járművezetők teljes bizalommal válasszák ki járművükhöz az optimális abroncsokat. Függetlenül annak hajtásláncától. Ezenkívül segíti a kereskedőket értékesítési folyamataik egyszerűsítésében és a készletek bonyolultságának csökkentésében, mivel a PriCat és a Goodyear MyWay rendszerében is megjelenik, hogy megkönnyítse az ügyfelek azonosítását.

A Goodyear gumiabroncs-technológiáinak csomagja

Az elektromos mobilitás virágzik. Az S&P Global tervei szerint 2029-re az európai új járműgyártás 97%-a legalább részben elektromos lesz. Ezek 61%-a teljesen elektromos lesz. Ez a tendencia azt jelenti, hogy az európai piacra dobott új közúti autók nagy része egy évtizeden belül valószínűleg elektromos járművek (EV) lesz. Így természetesen a Goodyear az ilyen fejlesztések élvonalába fog tartozni.

Annak biztosítására, hogy az elektromos járművek vezetői az optimális teljesítményt, a zajcsökkentést és a meghosszabbított gumiabroncs-élettartamot biztosítsák. A Goodyear kifejlesztett egy olyan technológiai eszköztárat mutat be, amely kiegészíti az elektromos járműveket, valamint a más hajtásláncokkal rendelkező járműveket.

Ezen újítások közé tartozik a SoundComfort technológia, amely csökkenti a belső zajt, amelyet az abroncs/út kölcsönhatása okoz csendes elektromos járművekben. Ez a technológia akár 50%-kal is csökkentheti a belső zajt, ami kulcsfontosságú a csendes, kényelmes utazás biztosításához elektromos járműben.

Ezenkívül az elektromos járművek súlyának és nyomatékának növekedése azt jelenti, hogy az elektromos járművek abroncsainak kopása sokkal nagyobb lehet, mint a hagyományos belsőégésű járműveknél. A Goodyear Mileage Plus technológiája lehetőséget kínál a járművezetőknek, hogy maximalizálják abroncsaik élettartamát, és minden garnitúrával tovább utazzanak. 

A Goodyear alacsony gördülési ellenállású technológiái szintén hozzájárulnak az energiafogyasztás csökkentéséhez és a hatótávolság növeléséhez. Ami a gumiabroncs szerkezetének optimalizálásával, innovatív keverékek fejlesztésével és az oldalfal kialakításának aerodinamikai hangolásával érhető el.

A Goodyear az európai gyártású elektromos járművek mintegy 50%-ának eredeti beszállítója

Számos vezető autógyártó a Goodyeart választotta eredeti gumiabroncsként a közelmúltban bemutatott elektromos és PHEV-bevezetéseihez. Ez azt jelenti, hogy a Goodyear az európai gyártású elektromos járművek mintegy 50%-ának eredeti beszállítója. Ez bizonyítja, hogy ezek a vezető gyártók mennyire bíznak a Goodyear termékeiben és technológiáiban. 

A csereabroncsok EV logóján kívül a Goodyear két másik címkét is tartalmaz az elektromos járművekhez és a hálózatról tölthető hibrid elektromos járművekhez tervezett eredeti felszerelésekhez (OE).

Ezek a Goodyear Electric Drive Technology (EDT) és Electric Drive Ready (EDR) címkék jól láthatóan szerepelnek majd az OE EV és PHEV gumikon. Ezek a címkék testreszabott technológiák beépítését jelzik egy adott jármű speciális igényeinek kielégítésére. Például a nagy teherbírás, a speciális kezelhetőség és zajteljesítmény kombinációja és egyéb kritériumok.

Laurent Colantonio, az EMEA fogyasztói gumiabroncsok technológiai igazgatója, a Goodyear megjegyezte:

„A Goodyear a minőség és a teljesítmény gazdag múltjával rendelkezik az abroncstechnológia terén. Mivel az elektromos és PHEV járművek nagyobb hangsúlyt fektetnek az olyan autózási jellemzőkre, mint a zajcsökkentés, a kényelem, a tartósság és a gördülési ellenállás. Büszkék vagyunk arra, hogy kínálatunkban minden járműre alkalmas gumiabroncsot kínálhatunk. Biztosítva, hogy minden vezető learathassa a Goodyear több évtizedes munkáját. Gumiabroncs-technológiai kutatás és fejlesztés. Várjuk, hogy 2024 elejétől minden új csereabroncson megjelenjen az új Goodyear EV-Ready logónk.”


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

20 − 12 =