#ROCKTHEROAD!
A vállalat márkaépítő kampánya keretén belül „United We Are – Vredestein remix” névvel egy egyedi zeneszámot és egy hozzá tartozó videoklipet ad ki
Hogy az amszterdami rendezvényhez megalapozza a hangulatot, a holland székhelyű Apollo Vredestein „United We Are – Vredestein Remix” címmel kiadta legújabb zeneszámát, amelyet a világ első számú DJ-je, DJ Hardwell és a versenypilóta, Carmen Jorda közösen alkotott meg.
A zenének megvan az a mágikus ereje, hogy képes befolyásolni a hangulatot. A legtöbb autóvezető vezetés közben szereti a saját válogatását hallgatni. A „The United We Are – Vredestein Remix” azért született, hogy megünnepelje a pillanatot, mikor az emberek vezetés közben kedvenc zenéjüket hallgatják. A zeneszám a Vredestein abroncsok teljesítményét egy egyedülálló módon ragadja meg – a zeneszámot és a videoklipet a Vredestein abroncsok teljesítményadatai ihlették.
A Vredestein több mint 100 éves történelme során a #ROCKTHEROAD a vállalat eddigi legnagyobb online kampánya. Célja a 25 és 45 év közötti korosztály körében növelni a Vredestein láthatóságát. Marco Paracciani, az Apollo Tyres Ltd. marketingigazgatója szerint – „A kampány oly módon lett felépítve, hogy kiemelje a Vredestein abroncsok prémium mivoltát, azaz a kiváló teljesítményt és az esztétikus kinézetet. Úgy hisszük, hogy a zenei irányvonal és a közösségi média átfogó használata révén képesek leszünk egy erős márkajelenlétet kialakítani a célcsoport körében.”
Egy inspiráló teljesítmény
A médiakampány egy együttműködés a kétszer a világ 1. számú DJ-jének választott, holland származású DJ Hardwell-lel és a spanyol versenypilótával, Carmen Jordával. Az ihlet mind a zeneszámhoz, mind a videokliphez a dinamikus vezetés és DJ Hardwell izgalmas zenéjének kombinációjából ered.
„Egy nagyszerű vezetési élménynek a zene esszenciája. A Vredestein abroncsok teljesítményadataiból megalkotni egy zeneszámot úttörő feladatnak minősül, emellett tovább erősíti a kapcsolatot a vezetés és a zene között”
– állítja Hardwell, a holland DJ-k új generációjának tagja, aki meghódította az éjszakai klubvilágot.
A holland és a spanyol sztár tökéletesen beleillik a Vredestein stratégiájába, – hogy azokat az embereket érintsék meg, akik imádják az autóikat és szeretnek vezetni – mivel a célközönség több mint 12,5 milliós rajongói táborának összesen 70%-a követi a két márkanagykövetet.
És ami még hátra van
A videoklipen felül a kampány részeként bemutatásra kerül az „Így készült” videofilm is. A film elmagyarázza, hogyan született meg a Vredestein abroncsok teljesítményadataiból a „United We Are – Vredestein Remix”.
Novemberben, a #ROCKTHEROAD kampány keretében kiadásra kerül egy zenekeverő alkalmazás, amellyel a rajongók és a követők kipróbálhatják magukat és elkészíthetik saját mixüket. A beküldött anyagokat DJ Hardwell csapata fogja értékelni. A három legjobb remix díjazásban részesül, és felkerül a Vredestein online médiafelületeire.