Gyilkos különbségek: a hőség a gumiabroncsok tudását is jelentősen befolyásolja

Rate this post

Kánikulai gumiabroncs-teszt: 50 Celsius fokon mért az Autónavigátor.hu és a nonstopgumi.hu csapata

Kánikulai gumiabroncs-teszt: 50 Celsius fokon mért az Autónavigátor.hu és a nonstopgumi.hu csapata

Tavaszi nyárigumi -tesztjét ugyan nem ismételte az Autónavigátor.hu, de ismét kivitt a nonstopgumi csapatával közösen néhány abroncs szettet a Hungaroringre, hogy megnézzék, miként viselkednek a gumik kánikulában. A tavasszal, 25 Celsius fokos aszfalthőmérsékleten legjobbnak találtatott Goodyear EfficientGrip Performance mellett egy olcsó kínai nyári gumi, az Infinity Ecosis, valamint egy négyévszakos, a tavasszal sem remekelő Kumho Solus Vier KH21, egy középkategóriás téli, a Kleber Krisalp HP2, valamint első ízben a Michelin új csoda gumiabroncsa, az állítólag minden időjárási körülmény között helytálló CrossClimate is szerepelt.

Tavasszal utóbbi még nem volt elérhető, de most bizonyíthatott. Hogy ne csak a többi gumival vessék össze, vittek a tavasszal próbált, akkor a középmezőnyben végző Michelin Energy Saver+ sorozatból is, így összesen hat széria szerepelt a kánikulai teszten. A méréseket egységesen 50 Celsius fokos gumiabroncson végezték, ismét bizonyítást nyert, hogy a téli és a négyévszakos gumik nyáron nem megfelelőek, a fékutak pedig még a legjobb nyári gumikkal is megnőnek a kánikulában. A Michelin CrossClimate egész éves gumiabroncsa ugyanakkor megdöbbentően jól szerepelt, kopása és ára miatt viszont nem kapott egyértelmű ajánlást. További részletek, minden mérési eredmény az Autónavigátor.hu oldalán.

Ezt olvasta már?

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

A Hankook 2025-2026-ban a Junior ERC partnere

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

3 × öt =