A Lexus 30. születésnapját egy az elektromos járművek jövőjét megalapozó merész koncepcióautóval ünnepli.
A Lexus LF-30 Electrified >>> kialakítása páratlanul dinamikus vezetési élményt ígér. A Tokiói Autószalonon debütált, majd idén márciusban a közönség számára is bemutatott járművet kifejezetten erre a célra fejlesztett Goodyear koncepcióabroncsokkal szerelték fel.
A Goodyear >>> koncepcionális abroncsa mindenben a modern, áramvonalas és sportos Lexus igényeihez igazodik. Az abroncsok kompatibilisek az elektromos meghajtással, kialakításuk fokozza a kényelmet és javítja az autók teljesítményét.
„Büszkék vagyunk rá, hogy ebbena projektben együtt dolgozhattunk a Lexusszal, amely 30 éve élen jár az innovatívmobilitási megoldások terén. Együttműködésünk ismét csak azt bizonyítja, milyen fontos szerepet játszanak az abroncsok a jövő elektromos közlekedési megoldásainak kialakításában– nyilatkozta Mike Rytokoski, a Goodyear Europealelnöke és marketingvezetője.
Az Lexus LF-30 Electrified számára készült koncepcionális abroncs főbb jellemzői:
- Elektromos járművek motorjának hűtése: A Goodyear aerodinamikai szakértelmét kihasználva a koncepcionális abroncsokat úgy alakították ki, hogy javítsák az elektromos motorok hűtését. A hideg levegő az elülső lökhárító szellőzőrácsán át jut el az abroncsokhoz, ahol a terelőelemek a levegőáramot a kerekek mögött elhelyezett elektromos motorokhoz irányítják. Az általuk felhevített levegő az LF-30 Electrified felnijének külső széle felé áramlik.
- Csökkentett légellenállás:Az abroncs kialakítása és külső formája a légellenállás csökkentése révén javítja a Lexus aerodinamikai jellemzőit, így fokozva a teljesítményt és az akkumulátor hatótávolságát.
- Zajcsökkentés biomimetikus módszerekkel: A Goodyear a természetből merített ihletet a koncepcionális abroncs kifejlesztéséhez. A hűtőbordák belépőéleit bársonyosan finom anyag borítja, amelyet az éjszaka hangtalanul lecsapó baglyok szárnyának szerkezete inspirálta. A biomimetikus kialakítás révén az abroncsok gördülése során keltett zaj minimálisra csökkenthető.
Legyen az Ön szervize is Csapatunk tagja!
További információért keressen minket:
Sipőcz Győző
Tel.: +36 70 376 3964
E-mail: gyozo_sipocz@goodyear.com
Pál Miklós
Tel.: +36 70 371 2302
E-mail: miklos_pal@goodyear.com
Miért éppen bennünk bízzon a többiek helyett?
A Premio Abroncs és Autószerviz Hálózat 1996-ban jelent meg az európai piacon. Olyan csoportként, mely a szervizállomásain keresztül nyújtott szolgáltatásokra szakosodott. A szolgáltató csoport modern szervizállomásain a Premio személyre szóló megoldásokat és tanácsokat nyújt az autóvezetőknek abroncsok, felnik és autószerviz szolgáltatások tekintetében, valamint teljes körű szolgáltatásokat a motorok terén. A Premio Abroncs és Autószerviz mindig arra törekszik, hogy ügyfelei 100%-ig elégedettek legyenek. Minden Premio szervizállomásnak rendelkeznie kell modern létesítményekkel. Munkacsapatainak műszakilag képzettnek kell lenniük, és csakis a legjobb minőségű termékeket és az ügyfél számára barátságos megoldásokat kínálhatnak. A Premio csak akkor garantálhatja az egyöntetűen jó minőségű szolgáltatásokat ügyfeleinek, ha ezeknek a követelményeknek megfelel – függetlenül attól, hogy Ön melyik szervizállomást látogatja.
A Premio Abroncs és Autószerviz csoportot, mint koncepciót a GD Handelssysteme GmbH & CO.KG GDHS dolgozta ki azzal a céllal, hogy eleget tegyen a minden autóvezető részéről egyre növekvő követelményeknek, akik kiváló színvonalú szolgáltatásokat várnak el. Miután 1995-ben sikeresen indították útnak az első német kedvezményes abroncshálózatot Quick Abroncsdiszkont márkanéven, a GDHS a Premio márkanévvel megerősítette pozícióját, mint a legsikeresebb német minta az abroncsok kiskereskedelmi üzletágában. Ma a GDHS már több mint 30 éves nyomon követhető tapasztalattal rendelkezik ebben az üzletágban.
A GDHS a Goodyear GmbH & CO. KG. egyik teljes tulajdonú leányvállalata. A Goodyear globális abroncsgyártó cégként több mint 100 éves fennállása után büszke lehet a cég ebben az üzletágban elért sikereire. 350 Grand Prix győzelemmel a háta mögött a Forma-1 versenypályákon. A Goodyear 84 gyártóüzemmel rendelkezik. 26 országban szerte a világban, mintegy 100.000 alkalmazottal, kirendeltségekkel 42 országban. Fejlesztő központokkal az Egyesült Államokban, Japánban és Luxemburgban.
A Premio-hoz hasonló, az ügyfelekre összpontosító kiskereskedelmi hálózatok alapját a Goodyear már 1956-ban lefektette, amikor létrehozta első üzlethálózatát az Amerikai Egyesült Államokban.