A Hankook a tavalyi után ismét videoklipet készít, az új kisfilm a Symphony of Speed 2021 címet viseli.
A hatalmas népszerűségnek örvendő tavalyi videó (Hankook Symphony of Silence 2020) után az idei klip apropóját az adja, hogy a vállalat részt vett a 2021. június 3-6. között a németországi Nürburgringen megrendezett ADAC Total 24h Race-en, amely a pálya legendás, „zöld pokolként” elhíresült északi részét is magába foglalja. A 2021-es dalt a Lamborghini Huracán GT3 EVO hangja inspirálta, amely az idén alakult Hankook FFF Racing Team színeiben állt rajthoz.
A Hankook a Symphony of Speed című szerzeménnyel ünnepli együttműködését az elismert FFF Racing Team by ACM-mel
A két partner közösen, egy Lamborghini Huracán GT3 EVO-val ált rajthoz az idei ADAC Total 24h Race-en. A látványos videoklip az autóverseny hangjait emeli ki, a pályán száguldó autók a vezetés és a motorsport iránti szenvedélyt közvetítik. A felbőgő, gyorsuló motorok hangjaiból megkomponált szimfóniával a Hankook azt szeretné elérni, hogy a motorsport szerelmesei a korlátozások és a távolságtartás ellenére se maradjanak ki a versenyek hangélményéből.
„A legendás autóversenyre készült második szimfóniánkkal reményt és vigaszt szeretnénk nyújtani” – magyarázta Sanghoon Lee, a Hankook Tire Europe elnöke. „A járványt még nem sikerült legyőznünk, de egyre több jele van annak, hogy közeledünk eme cél felé.”
A vállalat első, 2020-as szerzeményével szemben az idei dal nem az élő sportrendezvények még mindig tapasztalható csendjéről szól, hanem a sebesség és a gyorsulás robaját, valamint az újrakezdés reményét helyezi a középpontba. A versenypályán száguldozó, nagy teljesítményű versenyautók hangjával és a klip sebességet, vezetési élményt, gyorsulást és lendületet tükröző képi világával a Hankook az autóversenyek eufóriáját és szenvedélyét szerette volna megörökíteni a márka elkötelezettjei számára.
A 2021-es Symphony of Speeddel az abroncsgyártó a tavalyi Symphony of Silence című szerzemény sikerére épít
A Hankook, az UEFA-hoz fűződő, komoly múltra visszatekintő együttműködésének tiszteletére újrahangszereltette az UEFA Európa-liga hivatalos himnuszát. A nemzetközileg is elismert David Garrett hegedűművésszel. A dal világszerte 55 millió megjelenítéssel 27 millió felhasználót ért el. A videót pedig 20 millióan tekintették meg – a Hankook az Európa-liga tavalyi döntője előtt tényleg megtörte a stadionokra telepedő csendet. A klip az érzelmek útján kapcsolta össze a fociszurkolókat, megmutatva, hogy a fizikai távolság ellenére az emberek közötti összetartás nagyobb, mint valaha. Az idei bajnokság kezdete előtt a Hankook közösségi média csatornáin már a tavalyi klip újravágott változata tekinthető meg. Nemcsak új jeleneteket tartalmaz, hanem egyúttal felvezeti az idei, második videoklipet is.
_______________________________
Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!
Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>
Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>
Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>
File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.