A YOKOHAMA megkezdi a HLC gumiabroncs gyártását

Rate this post

A Yokohama HLC gumiabroncs fejlett technológiát igényel a csendesség és a kezelhetőségi stabilitás biztosítása érdekében, a nagy terhelhetőség fenntartása mellett

A YOKOHAMA megkezdi a HLC gumiabroncs gyártását és értékesítését

A YOKOHAMA bejelentette, hogy megkezdte a HLC (nagy teherbírású) gumiabroncsok gyártását és értékesítését

A nagy teherbírású személygépkocsik, például az EV-k és a nagy kapacitású akkumulátorral rendelkező hibrid autók, valamint a nagy SUV-k igényeinek kielégítésére szolgálnak. Miután a YOKOHAMA az új autók eredeti felszereléseként (OE) fejlesztette ki. A piaci igényeknek megfelelően a cserepiacra is fog termékeket fejleszteni.

A nagy teherbírású személygépkocsik számának növekedésére reagálva a hagyományos XL (extra terhelhetőségű) szabványú*1 abroncsok nehezen tartják meg a nagyobb terhet. A teljesítmény jellemzőket, a HLC gumikat az ETRTO szabványok*2 személygépkocsi gumiabroncs kategóriájában új abroncs méretként hozták létre. Ezek a hagyományos XL gumiabroncsoknál nagyobb teherbírással rendelkeznek.

A 275/35R23 méretű gumik terhelhetőségét összehasonlítva a hagyományos XL abroncsok tömege 900 kg (terhelhetőségi index 104), míg a HLC gumik tömege 1000 kg (terhelhetőségi index 108)*3. A HLC gumiabroncsokat a „HL” betűvel jelölik az abroncsméret leírásának elején.

A nagy terhelés okozta meghibásodások ismételt szimulációi révén a YOKOHAMA kifejlesztette a HLC gumik számára kifejlesztett speciális profilt. Ez egyensúlyt teremt a terhelhetőség és az egyéb teljesítményjellemzők között. Kisebb hőtermeléssel és igénybevétellel jár nagy terhelés alatt, mint a hagyományos abroncsok.

A YOKOHAMA aktívan támogatja az utóbbi években egyre nagyobb számban megjelenő elektromos járművekre és nagy SUV-kra való reagálást.

A nagy terhelhetőséghez és a járművek különböző egyéb jellemzőihez igazított gumiabroncsokat fejleszt a Yokohama

A YOKOHAMA hároméves (2021-2023) középtávú menedzsment terve, a Yokohama Transformation 2023 (YX2023). Ennek keretében a fogyasztói abroncs-üzletág célja, hogy maximalizálja a nagy hozzáadott értékű YOKOHAMA gumik, nevezetesen a globális zászlóshajó ADVAN a GEOLANDAR márkájú, SUV-ok és pick-up teherautók számára készült gumiabroncsok, valamint a különböző téli gumik értékesítési arányait. E stratégia egyik legfontosabb kezdeményezése az ADVAN és GEOLANDAR gumiabroncsok értékesítésének bővítése az új autók eredeti felszereléseként.

*1 magasabb légnyomás és terhelhetőség, mint a szabványos specifikációkban szereplő értékek.
*2 Az Európai Gumiabroncs és Felni Műszaki Szervezet által meghatározott gumiabroncs és felni szabványok.
*3 Az egyes kerekek terhelhetősége. Az egyes gumiabroncsok légnyomása 290 kPa.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

Ezt olvasta már?

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

A Hankook 2025-2026-ban a Junior ERC partnere

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

15 − nyolc =