File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
Az Apollo Tyres Ltd felvásárolta a reifencom GmbH-t. A reifen.com márkát üzemeltető vállalat az egyik vezető szervezet Németországban, országszerte 37 irodával rendelkezik
A Németországban 2500 gyártópartnerrel rendelkező, a reifen.com nemzetközi online portállal a tulajdonában, valamint Ausztriában, Svájcban, Franciaországban, Olaszországban és Dániában folyó egyéb tevékenységei révén a vállalat Európa második legnagyobb online gumiabroncs-kereskedője. Ennek a felvásárlásnak köszönhetően az Apollo Vredestein (az Apollo Tyres Ltd 100%-ban tulajdonolt leányvállalata) egyértelmű előnyökhöz juttathatja már meglévő partnereit a német és európai gumiabroncs-piacon.
A felvásárlás része az Apollo Tyres Ltd stratégiájának, melynek célja az eladási hálózatuk növelése az európai piacon
A reifencom GmbH-t 2001-ben alapították és több mint 400 embert foglalkoztat a bielefeldi és hannoveri központjaikban, valamint különböző boltjaikban. A felvásárlás révén az Apollo Tyres képes lesz támogatni az Apollo Vredestein terjeszkedését, amelynek része több nagyobb befektetés is az európai prémium márkába, a Vredesteinbe. A Vredestein a különlegesen nagy teljesítményű (UHP – Ultra High Performance) nyári, téli és négy évszakos gumiabroncsokból álló rendkívül széles választékáról ismert. Az Apollo Vredestein vállalatnak gyártói tevékenységének bővítésén keresztül is nagy növekedési tervei vannak. Ennek alapjait fekteti le a Magyarországon jelenleg épülő üzemmel.
A gumiabroncs-szektor fejlődésével párhuzamosan egyre csökken a független kereskedelmi partnerek száma
Az Apollo Vredesteinnek egyre növekvő és egyre összetettebb online piaccal kell szembenéznie. Ebben az értelemben a reifencom GmbH felvásárlása az értéklánc egy jól átgondolt stratégiai bővítése. Mathias Heimann, az Apollo Vredestein BV (Enschede) ügyvezető igazgatója szerint a cél az értékesítési tevékenység növelése, az ügyfélszolgálat erősítése valamint a még következetesebb ügyfélközpontúság kialakítása.
„Az integráció révén jelentősen javíthatjuk a végfelhasználók közötti jelenlétünket, jelentős versenyelőnyt hozva létre ezáltal”
– nyilatkozta Heimann.
„Biztosak vagyunk abban, hogy minden korábbi kereskedelmi partnerünk profitálni fog a Vredestein nagyobb márkaismertségéből. Ezenfelül a végfelhasználókkal való párbeszéd szükségessége is egyre fontosabb. Ez nem csak az új abroncsnyomás-felügyelő rendszer miatt van így: különösen a termékkínálat vált egyre összetettebbé. A reifen.commal történő együttműködés révén ki tudjuk elégíteni ezt az információ iránti nagymértékű igényt. Célunk, hogy partnereinkkel közösen növekedjünk, ezért fontos, hogy összekapcsoljuk termékeket a vásárlókkal.”
Ezenfelül a vállalat célja a logisztika optimalizálása is. Ezt olyan intézkedéseken keresztül szeretnék megvalósítani, mint például a szállítási idők optimalizálása, ezáltal csökkenthetők a raktárméretek, így minden szinten növelhetők az árrések.
Heiko Knigge és Olaf Sockel, a reifen.com csoport ügyvezető igazgatói egyetértenek
„Már várjuk az Apollo Tyres való szoros együttműködést. Az Apollo elkötelezettsége révén gyorsabban és sokkal hatékonyabban fogjuk tudni elérni céljainkat a német és európai piacokon. Erősségeinkkel – különösképp az ügyfélszolgálat és a logisztika területén – teljes mértékben támogatni fogjuk az Apollo vállalatot és meggyőződésünk, hogy eme partneri viszony mindkét vállalatot még sikeresebbé fogja tenni.”
„Már 26 éve szorosan együtt dolgozunk a reifen.com alapítóival, és nagy érdeklődéssel követtük gyors növekedésüket,”
– folytatja Michael Lutz, az Apollo Vredestein GmbH (Vallendar) elnök-vezérigazgatója.
„Alig várjuk a még intenzívebb együttműködést, amely kiváló potenciális ügyfeleket fog biztosítani a vállalatok továbbfejlesztéséhez. A reifen.com hálózat szoros kapcsolatai révén az Apollo Vredestein nem csak erősebb márkajelenlétet tud kialakítani, de a gumiabroncs-szektorban már meglévő partnereink is, köszönhetően a jobb árstabilitásnak, jelentős mértékben profitálni fognak belőle. Emellett gumiabroncs-kereskedelmi partnereink természetesen továbbra is megkapják a már megszokott maximális támogatást.”
Ez egy sokkal hatékonyabb piacfejlesztés és intenzívebb marketing-tevékenység formájában fogja segíteni az Apollo Vredestein gyártóüzemi és a nagykereskedelmi partnereit.
„A tapasztalatok, amiket például a Vredestein termékek reifen.com hálózatán keresztüli reklámozása és az értékesítési promóciókon keresztül nyerünk, közvetlenül támogatni fogják a gumiabroncs-szektorban lévő régebbi partnereinket, javítva a tevékenységek hatékonyságát.”
– foglalata össze Michael Lutz.
_______________________________
Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!
Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>
Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>