Dunlop Sport Maxx RT2

Rate this post

• A Dunlop bemutatja az új ultra nagy teljesítményű (UHP) nyári gumiabroncsát
• A független TÜV teszteredmény¹ szerint kiváló kezelhetőséget biztosít száraz útfelületen
• A Radical is a Sport Maxx RT2-t választotta szuperautója számára

A Dunlop piacra dobja új, ultra nagy teljesítményű (UHP) nyári gumiabroncsát, a Sport Maxx RT2-t, mely a többszörösen díjnyertes Sport Maxx RT utódja. A Dunlop megrendelésére elvégzett független TÜV teszt igazolta a gumiabroncs kiváló tapadási és kezelhetőségi paramétereit, valamint gyorsabb tesztköröket produkált, mint elődje.

A márka szellemiségének megfelelően a gumiabroncsot a „Forever Forward” („Mindig előre”) márkafilozófiájával összhangban fejlesztették ki: a cél az izgalmas vezetési élmény. Ezen túlmenően a Dunlop az autóversenyzésben is nagy múltra tekint vissza; többszörös győzelme hosszú távú (endurance) versenyeken nagyban inspirálta az új Sport Maxx RT2 megalkotásában.

A TÜV Süd Benchmark teszt eredményei szerint a gumiabroncs igazán kiemelkedő tulajdonságokat mutat a tapadás és a kormányozhatóság területén, így kiváló abroncsválasztás olyan helyzetekre, amikor a teljesítmény a lényeg. A teszt nedves pályán 1,3%-kal jobb eredményt, míg szárazon 4,1%-kal jobb kezelhetőséget mutatott a négy fő versenytárs átlagához képest. A gumiabroncs 5,6%-kal bizonyult jobbnak a nedves körteszten¹. Emellett a Dunlop DEKRA tesztet is rendelt, ahol a Sport Maxx RT2 34%-kal jobb kopásállósági eredményt produkált a legszigorúbb tengelyterhelésnél a fő versenytársak átlagához képest.

Legfontosabb műszaki jellemzők:

Rövid fékezési blokkok a féktávolság csökkentésére, elődjéhez képest főleg nagy sebességnél jelentős.
Rövid fékezési blokkok a féktávolság csökkentésére, elődjéhez képest főleg nagy sebességnél jelentős.

Nagy külső blokkok a vállon - elődjéhez képest fokozott tapadást biztosít a kanyarokban.

Nagy külső blokkok a vállon – elődjéhez képest fokozott tapadást biztosít a kanyarokban.

Új fejlesztésű futókeverék: gumigyantára épülő tapadó gyanta a maximális tapadás eléréséhez nedves és száraz úton.

Új fejlesztésű futókeverék: gumigyantára épülő tapadó gyanta a maximális tapadás eléréséhez nedves és száraz úton.

A rendkívül nagy szakítószilárdságú huzalos övrész fokozott kormányozhatóságot és még jobb visszacsatolást biztosít az útról; ezt a fejlesztést az inspirálta, hogy a Dunlop megnyerte a legkeményebb 24 órás Nürburgring-Nordschleife versenyt.

A rendkívül nagy szakítószilárdságú huzalos övrész fokozott kormányozhatóságot és még jobb visszacsatolást biztosít az útról; ezt a fejlesztést az inspirálta, hogy a Dunlop megnyerte a legkeményebb 24 órás Nürburgring-Nordschleife versenyt.

„A legtökéletesebb ultra nagy teljesítményű (UHP) gumiabroncs olyan igényes sofőröknek, akik a tökéletes vezetési élményt keresik” – nyilatkozta Alexis Bortoluzzi, a Goodyear Dunlop fogyasztói szegmensének európai marketingigazgatója. „A teszteredmények is azt igazolják, hogy erős pozíciót értünk el az UHP szegmensben.”

Ezt olvasta már?

Annak érdekében, hogy a megfelelő gumi váltóméretet tudjuk kiválasztani, tisztában kell lennünk az abroncs oldalfalán található kódok jelentésével.

Gumiabroncs méretjelölések és gumi váltóméret kisokos

Annak érdekében, hogy a megfelelő gumi váltóméretet tudjuk kiválasztani, tisztában kell lennünk az abroncs oldalfalán található kódok jelentésével.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

16 − hét =