Dunlop Sport Maxx RT2

Rate this post

• A Dunlop bemutatja az új ultra nagy teljesítményű (UHP) nyári gumiabroncsát
• A független TÜV teszteredmény¹ szerint kiváló kezelhetőséget biztosít száraz útfelületen
• A Radical is a Sport Maxx RT2-t választotta szuperautója számára

A Dunlop piacra dobja új, ultra nagy teljesítményű (UHP) nyári gumiabroncsát, a Sport Maxx RT2-t, mely a többszörösen díjnyertes Sport Maxx RT utódja. A Dunlop megrendelésére elvégzett független TÜV teszt igazolta a gumiabroncs kiváló tapadási és kezelhetőségi paramétereit, valamint gyorsabb tesztköröket produkált, mint elődje.

A márka szellemiségének megfelelően a gumiabroncsot a „Forever Forward” („Mindig előre”) márkafilozófiájával összhangban fejlesztették ki: a cél az izgalmas vezetési élmény. Ezen túlmenően a Dunlop az autóversenyzésben is nagy múltra tekint vissza; többszörös győzelme hosszú távú (endurance) versenyeken nagyban inspirálta az új Sport Maxx RT2 megalkotásában.

A TÜV Süd Benchmark teszt eredményei szerint a gumiabroncs igazán kiemelkedő tulajdonságokat mutat a tapadás és a kormányozhatóság területén, így kiváló abroncsválasztás olyan helyzetekre, amikor a teljesítmény a lényeg. A teszt nedves pályán 1,3%-kal jobb eredményt, míg szárazon 4,1%-kal jobb kezelhetőséget mutatott a négy fő versenytárs átlagához képest. A gumiabroncs 5,6%-kal bizonyult jobbnak a nedves körteszten¹. Emellett a Dunlop DEKRA tesztet is rendelt, ahol a Sport Maxx RT2 34%-kal jobb kopásállósági eredményt produkált a legszigorúbb tengelyterhelésnél a fő versenytársak átlagához képest.

Legfontosabb műszaki jellemzők:

Rövid fékezési blokkok a féktávolság csökkentésére, elődjéhez képest főleg nagy sebességnél jelentős.
Rövid fékezési blokkok a féktávolság csökkentésére, elődjéhez képest főleg nagy sebességnél jelentős.

Nagy külső blokkok a vállon - elődjéhez képest fokozott tapadást biztosít a kanyarokban.

Nagy külső blokkok a vállon – elődjéhez képest fokozott tapadást biztosít a kanyarokban.

Új fejlesztésű futókeverék: gumigyantára épülő tapadó gyanta a maximális tapadás eléréséhez nedves és száraz úton.

Új fejlesztésű futókeverék: gumigyantára épülő tapadó gyanta a maximális tapadás eléréséhez nedves és száraz úton.

A rendkívül nagy szakítószilárdságú huzalos övrész fokozott kormányozhatóságot és még jobb visszacsatolást biztosít az útról; ezt a fejlesztést az inspirálta, hogy a Dunlop megnyerte a legkeményebb 24 órás Nürburgring-Nordschleife versenyt.

A rendkívül nagy szakítószilárdságú huzalos övrész fokozott kormányozhatóságot és még jobb visszacsatolást biztosít az útról; ezt a fejlesztést az inspirálta, hogy a Dunlop megnyerte a legkeményebb 24 órás Nürburgring-Nordschleife versenyt.

„A legtökéletesebb ultra nagy teljesítményű (UHP) gumiabroncs olyan igényes sofőröknek, akik a tökéletes vezetési élményt keresik” – nyilatkozta Alexis Bortoluzzi, a Goodyear Dunlop fogyasztói szegmensének európai marketingigazgatója. „A teszteredmények is azt igazolják, hogy erős pozíciót értünk el az UHP szegmensben.”

Ezt olvasta már?

Az új Bridgestone Potenza Race félslick gumiabroncs megjelenését követően azonnal nagy benyomást tett a szakértőkre. Mi sem bizonyítja ezt jobban minthogy az Auto Bild Sportscars nyári pályanapi abroncstesztjén a mezőny élén, összesített győzelemmel zárt.

A Bridgestone Potenza Race első helyen az Auto Bild Sportscars pályatesztjén

Az új Bridgestone Potenza Race félslick gumiabroncs megjelenését követően azonnal nagy benyomást tett a szakértőkre

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük