Első globális online kampánya teljes siker volt a német olaj- és adalékspecialista LIQUI MOLY számára.
A cég célja egy milliárd megjelenítés volt. “Azonban annyira jól alakult, hogy a végére 1,6 milliárd megjelenítést értünk el”, mondja Ernst Prost ügyvezető.
A LIQUI MOLY három hónapos digitális kampánya szándékosan széles körűen lett kialakítva. 50 nyelven, 128 országban futott. Hazai piacként kiemelt szerepet kapott Németország, illetve az erős nemzetközi piacok, mint az USA. A kampány azonban Togóban, Haitin és Mongóliában is futott.
„Ezzel növeltük a LIQUI MOLY nemzetközi márkaismertségét, és támogattuk helyi kereskedőinket”, így Ernst Prost. Lehetőségük volt csatlakozni a kampányhoz, így növelve egyéni előnyüket. „Ez nem került egyetlen centbe sem”, hangsúlyozza az ügyvezető.
A kampánynak részét képezte egy nyereményjáték is, amelynek keretében exkluzív utazásokkal egybekötött VIP-jegyeket lehetett nyerni a motorkerékpár-világbajnokság egyik futamára. A LIQUI MOLY évek óta képviselteti magát a MotoGP-n. Világszerte több, mint 85.000-en vettek részt a nyereményjátékban. Nyertesként a dél-karolinai easley-i John Jester (utazás Berlinbe), a düsseldorfi Frank Stege-Schilly (utazás New Yorkba), illetve az oroszországi szabettai Vicko Peovic (utazás Malajziába) került kisorsolásra. A LIQUI MOLY is nyert, méghozzá 25.000 hírlevél-feliratkozót.
Autó-Doktor Horváth Kft.
Prémium Gyorsszerviz
H-8600 Siófok-Kiliti Papfődi út. 1.
Tel.: +3684519219
Mobil: +36309366 077
horvath.robert@auto-doktor.hu
www.auto-doktor.hu
www.liqui-moly.hu
A gumiabroncs teszteket itt találod >>>
Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!
Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>
Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>