Főoldal / 1 Egyéb / LIQUI MOLY: az első globális online kampány teljes siker

LIQUI MOLY: az első globális online kampány teljes siker

Értékeld a cikket

Első globális online kampánya teljes siker volt a német olaj- és adalékspecialista LIQUI MOLY számára. A cég célja egy milliárd megjelenítés volt. “Azonban annyira jól alakult, hogy a végére 1,6 milliárd megjelenítést értünk el”, mondja Ernst Prost ügyvezető.

"Ez a kampány hatalmas siker volt", magyarázza Ernst Prost. "Ezzel megmutattuk a konkurenciának, milyen fából faragtak minket."
“Ez a kampány hatalmas siker volt”, magyarázza Ernst Prost. “Ezzel megmutattuk a konkurenciának, milyen fából faragtak minket.”

A LIQUI MOLY három hónapos digitális kampánya szándékosan széles körűen lett kialakítva. 50 nyelven, 128 országban futott. Hazai piacként kiemelt szerepet kapott Németország, illetve az erős nemzetközi piacok, mint az USA. A kampány azonban Togóban, Haitin és Mongóliában is futott.


“Ezzel növeltük a LIQUI MOLY nemzetközi márkaismertségét, és támogattuk helyi kereskedőinket”, így Ernst Prost. Lehetőségük volt csatlakozni a kampányhoz, így növelve egyéni előnyüket. “Ez nem került egyetlen centbe sem”, hangsúlyozza az ügyvezető.

A kampánynak részét képezte egy nyereményjáték is, amelynek keretében exkluzív utazásokkal egybekötött VIP-jegyeket lehetett nyerni a motorkerékpár-világbajnokság egyik futamára. A LIQUI MOLY évek óta képviselteti magát a MotoGP-n. Világszerte több, mint 85.000-en vettek részt a nyereményjátékban. Nyertesként a dél-karolinai easley-i John Jester (utazás Berlinbe), a düsseldorfi Frank Stege-Schilly (utazás New Yorkba), illetve az oroszországi szabettai Vicko Peovic (utazás Malajziába) került kisorsolásra. A LIQUI MOLY is nyert, méghozzá 25.000 hírlevél-feliratkozót.

Autó-Doktor Horváth Kft.
Prémium Gyorsszerviz
H-8600 Siófok-Kiliti Papfődi út. 1.
Tel.: +3684519219
Mobil: +36309366 077

Autó-Doktor Horváth Kft.
Prémium Gyorsszerviz
H-8600 Siófok-Kiliti Papfődi út. 1.
Tel.: +3684519219
Mobil: +36309366 077

horvath.robert@auto-doktor.hu
www.auto-doktor.hu
www.liqui-moly.hu

Ezt olvasta már?

Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged" elnevezésű kampánya ezüst minősítését nyert a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon. A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek azt segítik elő, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

A legmenőbb hazai munkáltatók között a Bridgestone

Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged" elnevezésű kampánya ezüst minősítését nyert a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

egy × három =