File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
A brit autósok több mint 80 százaléka pótkereket szeretne az autóban a sok gyártó által szállított jelenlegi gumiabroncs-felfújó készlet helyett
Ez derül ki a brit autóklub és az „úti segélyszolgálat”, az AA felméréséből. Sok új vagy használt autót vásárló nem néz be vagy a csomagtartó alá, hogy van-e pótkerék.
A 12 ezer válaszoló tag 82 százaléka a teljes pótkereket részesíti előnyben >>>
A nagy többség hajlandó fizetni is érte. A defektes gumiabroncsok több mint felében, ahol az AA-t hívják segítségül, úgy tűnik, hogy nincs pótkerék az autóban.
Edmund King elnök javasolja egy ilyen extra kerék vásárlását, ha a gyártó ezt a lehetőséget extraként kínálja:
„Ez azt jelentené, hogy sokkal kevesebb sofőr rekedne az út szélén defektes gumival, mert úgy tűnik, hogy a javítókészlet nem képes felfújni a gumit. .”
Nagy-Britanniában a defektek viszonylag gyakoriak sok út állapota miatt. Az AA korábban úgy becsülte, hogy a lyukak vagy „kátyúk” csak tavaly 1,4 milliárd eurós kárt okoztak.
King:
„Nagyobb az igény, hogy legyen pótabroncs, mint valaha. Aki ennek ellenére nem szeretne ilyet vásárolni, annak ajánlott legalább néhány gumiabroncs javító cég telefonszámának készenlétben állni.”
A gumiabroncs teszteket itt találod >>>
Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!
Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>
Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>