AZ AUTÓSOK CSAK 6%-A KÉPES AZONOSÍTANI A GUMIABRONCSOK „TERHELÉSÉT”

Rate this post

A nem megfelelő terhelési besorolású gumiabroncs választása veszélyeztetheti a jármű teljesítményét és hatékonyságát, valamint biztonságát.

A modern elektromos járművek (EV-k) jellemzően sokkal nehezebbek, mint a hagyományos belsőégésű motorok, így a fogyasztók számára még fontosabb, hogy megfelelő gumiabroncsot válasszanak.

Az Apollo Tyres megbízásából készült felmérés kimutatta, hogy az Egyesült Királyságban az autósok mindössze 6%-a tudja helyesen azonosítani a gumiabroncs „terhelési besorolását”. Ez a jármű legnagyobb tömegét jelzi, amely biztonságosan használható.

A modern elektromos járművek (EV-k) jellemzően sokkal nehezebbek, mint a hagyományos belsőégésű motorok. Így a fogyasztók számára még fontosabb, hogy megfelelő gumiabroncsot válasszanak.

Az Apollo Tyres felmérése, amely 1000 autós megkérdezésével készült szerte az Egyesült Királyságban

Azt találta, hogy a férfiak 11%-a tudta azonosítani a terhelési jelzést az abroncson, míg a nők mindössze 3%-a.

A felmérés azt is kimutatta, hogy az autósok mindössze 14%-a tudja, hogy az elektromos járművekre szerelt gumiabroncsokat általában magasabb nyomásra kell felfújni a biztonságos és hatékony működés érdekében. Ez az arány mindössze 6%-ra esik az 55 és 64 év közötti autósok körében. A 18 és 24 év közöttiek körében pedig a felére (52%) tetőzik. Lényeges, hogy az elektromos járművezetők körében ez az arány még mindig alacsony – mindössze 38%. A gumiabroncs-felfújás mértéke minden járműre jellemző, és elengedhetetlen a tapadás, a tapadás és a gördülési ellenállás optimális szintjének fenntartásához.

Yves Pouliquen, az Apollo Tyres értékesítési és marketingvezetője megjegyzi:

„Ahogy Európa az elektromos járművek tömeges elterjedése felé halad, egyre fontosabbá válik az autógyártók és a szélesebb gumiabroncsipar – a gyártóktól a kiskereskedőkig és szerelőkig – számára, hogy segítsenek a fogyasztóknak megérteni a terhelési besorolással való kompatibilitás kulcsfontosságú jelentőségét és a megfelelő gumiabroncs légnyomás fenntartásának szükségességét”.

„Az ismeret terjesztés szükségessége túlmutat a vásárlás helyén. Az elektromos járművek tulajdonosai érthető módon szeretnék maximalizálni a hatótávolságot, de az alulfújás jelentősen növelheti a gördülési ellenállást, ami rossz hatékonyságot jelent.”

Az Apollo Tyres, Vredestein személygépkocsi gumiabroncsok széles választékát kínálja a belső égésű motoros járművekhez és az elektromos járművekhez. 2022 novemberében az Apollo Tyres piacra dobta első dedikált elektromos abroncsát, a Vredestein Quatrac Pro EV-t >>>. Amellett, hogy az első négyévszakos elektromos autó abroncs a piacon, az új Quatrac Pro EV az első elektromos gumiabroncs, amely „High Load” (HL) tanúsítvánnyal (255/40R20 változat) érhető el. Hangsúlyozva, hogy alkalmas nagy, teljesen elektromos autók és terepjárókra.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.

Ezt olvasta már?

Az első ISCC PLUS minősítéssel rendelkező, elektromos járművekhez készült Hankook-gumiabroncs az új Porsche Taycan modellen

Az elektromos Porsche Taycan első szerelésű gumiabroncsa

Az első ISCC PLUS minősítéssel rendelkező, elektromos járművekhez készült Hankook-gumiabroncs az új Porsche Taycan modellen

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizennyolc − 18 =