Az Apollo Vredestein elindítja a márkakereskedőknek szóló partnerkapcsolati programot

Rate this post

Vredestein romai gumi

A márkái fokozottabb átláthatóságát szem előtt tartva az Apollo Vredestein Európa-szerte útnak indította a márkakereskedőknek szóló partnerkapcsolati programot. Ennek részeként napján egyszerre négy új üzlet nyílt meg Belgiumban, Magyarországon, Olaszországban és Hollandiában. Még több hasonló üzlet van tervbe véve a következő hónapok során Ausztriában, Németországban, Spanyolországban és Svájcban. A végső célunk az, hogy 2020-ra 800 programpartnerünk legyen szerte Európában.
További képek a magyarországi eseményről >>>

A márkaátláthatóság mellett a program egyedi eszközöket kínál a márkakereskedőknek, melyekkel növelni tudják a forgalmat, a nyereségességüket. A program az egyéni vállalkozókat és üzlettulajdonosokat célozza meg. „A megközelítésünk mögött az a kívánság áll, hogy szeretnénk eltávolodni a szokásos franchise-modelltől, hogy igazi üzleti partnerei lehessünk azoknak a márkakereskedőknek, akik csatlakoznak a programunkhoz” – magyarázza Mathias Heimann, az Apollo Vredestein B.V. elnöke.

Az új partnerkapcsolati program célja az, hogy dinamikus együttműködést hozzon létre az Apollo Vredestein és a gumiabroncs-kereskedők, valamint a márkakereskedők és az ügyfeleik között. Az új üzletek kiváló minőségű dekorációs elemekkel és megjelenéssel fognak rendelkezni. A program három alapelvre épül: az üzleti tanácsadásra, a növekedésre és az egyedi megjelenésre. Az üzleti tanácsadás középpontjában az üzleti terület lehetőségeinek, valamint a kiskereskedő értékesítési szervezetének maximális kiaknázása áll. A növekedés az értékesítés mennyiségét növelő új eszközök (például az Apollo Vredestein Premium Styling partnerek termékeinek forgalmazása) felé történő elmozdulás által történik. És végül az egyedi megjelenés páratlan vásárlási élményt képes nyújtani a végfogyasztók számára.

További képek a magyarországi eseményről >>>

A márkakereskedőket támogató új program felismeri és kihasználja az Apollo Vredestein üzleti partnereinek vállalkozó szellemét. Ez átlátható, kölcsönösen előnyös kapcsolatokat teremt, melyek tartósak, dinamikusak, és a közös együttműködésre épülnek.

Ezt olvasta már?

Az Apollo Tyres kétéves szponzori szerződést köt a német SL Trucksport 30-al a teherautóversenyzésről

Az Apollo Tyres szerződést köt a SL Trucksport 30-al

A Tor Truck Racinggel eltöltött két évet követően az Apollo Tyres új, szponzori szerződést kötött az SL Trucksport 30-zal.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük