Főoldal / 1 Egyéb / Nyári gumi teszt 2016 – vajon higgyünk nekik? (2. rész)

Nyári gumi teszt 2016 – vajon higgyünk nekik? (2. rész)

Értékeld a cikket

Giti Tire nyilatkozata az ACE-GTU által publikált GT Radial Champiro FE1 teszt eredményekhez kapcsolódóan

Az ACE-GTU német magazin közzétette az általa végzett, versenyképes árú gumiabroncs tesztjének eredményeit, mely megkérdőjelezte a GT Radial Champiro FE1 teljesítményét és biztonságosságát.

Amint a Giti Tire értesült a cikk megjelenéséről, rendkívüli ülést hívott össze, hogy megvitassákaz ügyet. Ennek eredményeképpen az angliai MIRA autótechnikai központban dolgozó Giti Tire Teszt Csapat a spanyol Idiada városába utazott, hogy a hétvége folyamán tesztek sorozatát végezze el a Champiro FE1 abroncsokon, beleértve a magazin által vizsgált protokollt is.

A tesztek egyértelműen kimutatták, hogy az abroncsok teljesítménye tökéletesen megegyezik a címkén jelzett besorolásokkal: gördülési ellenállás C, nedves tapadás B. Az eredmény tehát bebizonyította, hogy az abroncsok tulajdonságai ellentétesek az ACE-GTU német magazin által publikált, és más online felületeken is megosztott adatokkal.

A következő két hét folyamán a cég a TÜV, mint független szakértő bevonásával újra
megismétli a teszteket, valamint megkezdte a párbeszédet az ACE-GTU magazinnal, akik készséggel válaszoltak minden kérdésre és hajlandóak visszatérni az abroncsok alapos újra teszteléséhez.

A Giti Tire rendkívül büszke a GT Radial személyautó gumiabroncs portfoliójára, és feltett szándékában áll kideríteni, hogy az ACE-GTU tesztek eredményei miért nem egyeznek meg az abroncs valós teljesítménymutatóival.

A Giti Tire mind a darabszámot mind a bevételt tekintve a világ egyik legnagyobb gumiabroncs gyártó vállalatai közé tartozik. Márka portfoliója, beleértve GT Radial, Primewell és Runway brandeket, teljes mértékben lefedi az európai személygépkocsi, terepjáró, teherautó, kisteherautó (PCR), tehergépkocsi és autóbusz (TBR) piacot.

A Giti Tire folyamatos, jól fenntartható partnerség kiépítésére és ápolására törekszik
forgalmazóival, értékesítőivel, teher és busz flottákkal, gépjármű gyártókkal és más vezető ipari cégekkel és szervezetekkel, hogy a kiváló minőségű termékei mellé kiváló kiszolgálást is nyújtson.

Az 1993-ban alapított szingapúri székhelyű cég világszerte több mint 34,000 alkalmazottat foglalkoztat, gumiabroncsai több mint 130 országban érhetők el.
A Giti Tire Hannoverben, Németországban található, a ma elérhető legkorszerűbb,
csúcstechnikával felszerelt európai K+F központja, és a híres angliai MIRA-ban működő mérnöki és technikai központja szoros együttműködésben dolgozik a világ más országaiban, így Kínában, Indonéziában és az Egyesül Államokban létesített kutatásfejlesztési központjaival is.

Giti Tire teljes mértékben elkötelezett amellett, hogy megfeleljen a legmagasabb szintű minőség-ellenőrzési követelményeknek. Mind a hét kulcsfontosságú gyára megszerezte az ISO / TS 16949: 2009 akkreditációt. Mindegyik Európát ellátó gyára rendelkezik az ISO 14001-es környezetirányítási rendszer akkreditációval.

Ezt olvasta már?

A komplett átalakítást látva garantáltan több autórajongó is levegőért kapkod majd. Ez pedig részben a felniválasztásának is köszönhető: nincs az a szett, ami olyan extra csillogást adna a Challengernek, mint a DOTZ Revvo garnitúrája. A felnik egyedi, duplaküllős kialakítása egyszerre könnyed és agresszív, tökéletesen passzolnak az izomautó karakteréhez.

Formabontó izomautó – DOTZ Revvo

A komplett átalakítást látva garantáltan több autórajongó is levegőért kapkod majd. Ez pedig részben a felniválasztásának is köszönhető: nincs az a szett, ami olyan extra csillogást adna a Challengernek, mint a DOTZ Revvo garnitúrája. A felnik egyedi, duplaküllős kialakítása egyszerre könnyed és agresszív, tökéletesen passzolnak az izomautó karakteréhez.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

4 × öt =