File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
A Renault a 195/55R20 95H XL Goodyear EfficientGrip Performance és a 195/55R20 95H XL Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 gumiabroncsokkal szereli fel az új Scenic modellt.
Ezekben a méretekben a gumiabroncsok ez év júliusától lesznek kaphatók. A Goodyear EfficientGrip Performance „Tall and Narrow” gumiabroncsokat nemrégiben mutatták be a Genfi Autószalonon, ahol a Renault standjánál fel is szerelték azokat az új Scenic modellre.
„Tall and Narrow” abroncsok: a gördülési ellenállás új szintje
Az ultra alacsony gördülési ellenállás a legtöbb autógyártó számára fontos szempont, hiszen így könnyebben teljesíthetők a CO2-kibocsátási célszámok. A gumiabroncsok nagy szerepet játszanak a gördülési ellenállás minden eddiginél alacsonyabb szinten tartásához szükséges innovatív technológia biztosításában, mely a „Tall and Narrow” koncepcióban is jelen van.
Akeskeny névleges szélesség révén a Scenic érintkezési felülete hosszabb és keskenyebb lesz, ami számos előnnyel jár, például kedvezőbb aerodinamikai tulajdonságok, ebből adódóan kisebb üzemanyag-fogyasztás és zajszint, valamint avízen felúszással szembeni nagyobb ellenállás.
A „Tall” (magas) szó a felni megnövelt átmérőjére vonatkozik, mellyel a gumiabroncs kevésbé deformálódik, így kevesebb hő keletkezik az abroncs belsejében, és csökken a gördülési ellenállás. Ezenkívül a magasabb gumiabroncs magasabb komfortfokozatot biztosít ugyanakkora nyomás mellett, mivel a nagyobb átmérőjű kerék jobban elnyeli az út egyenetlenségeiből adódó rezgéseket.
A Goodyear lesz a 195/55R20 95H XL négyévszakos gumiabroncsok kizárólagos beszállítója, továbbá 2016 szeptemberétől téliabroncsot is kínál az alkatrészpiacon, 195/55R20 95H XL Goodyear UltraGrip Performance Gen-1 néven.
Roland Close, a Goodyear EMEA régió OE fogyasztói gumiabroncs-technológiákért felelős igazgatója a következőképpen nyilatkozott:
„Annak érdekében, hogy meggyőzzük a Renault-t, képesek vagyunk a legmodernebb gumiabroncsok előállítására, betekintést engedtünk számukra kutatócsoportunk munkájába.Így már a korai tárgyalási szakaszban tudtunk próbaabroncsokat biztosítani a Renault számára, így segítve fejlesztési tevékenységüket.”
Majd így folytatta:
„A Tall and Narrow gumiabroncsok már a legelső tesztek után meggyőzték a Renault mérnökeit és tervezőit arról, hogy segítségükkel elérhetik az ultra alacsony gördülési ellenállásra vonatkozó nagyratörő céljaikat anélkül, hogy ez bármely egyéb tesztelési szempont esetében a minőség rovására menne.” „Elképesztően nagy dolog, hogy mi szállíthatjuk a Renault-nak ezeket a gumiabroncsokat új Scenic modelljükhöz”
– tette hozzá.
A gumiabroncs teszteket itt találod >>>
Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!
Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>
Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>
Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>