Legfrissebb hírek

A Hankook megnyitja saját európai tesztközpontját téli abroncsokhoz Finnországban

Rate this post

Több mint egy éves építkezési időszakot követően a Hankook megnyitotta ‘Technotrac’ elnevezésű európai tesztközpontját téli abroncsokhoz Finnországban. A németországi fejlesztési központtal, a magyarországi csúcstechnológiás gyártó és beltéri tesztelő telephellyel és most saját finnországi téli tesztlétesítményével a Hankook megvalósította a fejlesztés és gyártás integrációját Európában.

Alex Burns (CEO Millbrook Group), Ho-Youl Pae (Head of Europe, Hankook Tire Europe), Hyung Nam Kim (Head of Global R&D and Purchasing, Hankook Tire Co., Ltd.), Klaus Krause (Head of ETC, Hankook Tire Co., Ltd.)

A Hankook vállalat hivatalosan megnyitotta saját, “Technotrac” elnevezésű európai téli gumiabroncs tesztközpontját a finnországi Ivaloban, körülbelül 300 km-re északra az Északi-sarkkörtől. Egy finn vállalat, a Test World Oy kapta a megbízást a létesítmény megépítésére 2015 végén. A teszttelep megnyitása azt jelenti, hogy a Hankook európai piacra szánt téli gumiabroncsait nem csak Európában fejlesztik és gyártják, de valóságos európai téli körülmények között tesztelik is.

“Európa a Hankook egyik legnagyobb és legfontosabb piaca világszinten, ezért is dolgozunk már olyan régóta a helyi termékfejlesztésen. “Büszkék vagyunk arra, hogy nem csak az Európában gyártott nyári abroncsokat, hanem a télieket is ideális körülmények között tesztelhetjük itt, ezzel biztosítjuk, hogy tökéletesen megfeleljenek az itt uralkodó út- és klímaviszonyoknak, kielégítve a piaci igényeket. Saját téli tesztközpontunkkal megerősíthetjük helyzetünket Európa egyik vezető gumiabroncsgyártójaként.”

Az új tesztközpont három úgy nevezett sima pályát foglal magában, melyek a fékezés, a vonóerőátvitel és az oldalirányú stabilitás tesztelésére szolgálnak havon és jégen, valamint két havas kezelhetőségi pályát, melyeket a német prémium járműgyártók igényeinek kielégítésére tervezték az abroncsok szubjektív értékelésének céljára. A helyszín kiváló infrastruktúrával is büszkélkedhet, irodákkal és konferenciatermekkel, sőt csúcstechnológiás műhelyekkel és egy hatalmas hideg raktárhelyiséggel is. A hosszabb időn át állandósult téli körülmények Ivaloban hozzájárultak a döntéshez, hogy itt építsék meg a legészakibb téli tesztközpontot a világon.

A Hankook sok éve jelentős összeget fektet be a kutatás-fejlesztésbe (R&D). “A Hankook összes alkalmazottjának körülbelül öt százaléka dolgozik már világszinten a kutatás-fejlesztésben. Ez több, mint 1000 alkalmazottat jelent összesen, álltja Dr. Kim Hyung Nam, a globális fejlesztési részleg vezetője a Hankooknál. Tavaly októberben az abroncsgyártó megnyitotta futurisztikus világszintű kutatás-fejlesztési központját, a „Hankook Technodome-ot” Daejeonban, Dél-Koreában. A vállalat innovatív technológiák fejlesztésére szándékozik használni, hogy a világ egyik vezető márkájaként pozícionálja magát. A „Technodome” a Hankook globális kutatás-fejlesztési infrastruktúrájának középpontja, mely nem csak a helyi műszaki központokat köti össze, mint az ATC (American Technical Center), CTC (China Technical Center), JTC (Japan Technical Center), valamint a hannoveri Európai Műszaki Központ (ETC), hanem most már az új téli abroncs tesztközpontot is Finnországban. „Az olyan tesztlétesítmények, mint az új ‘Technotrac Ivalo’ fontos és logikus első lépést jelentenek annak biztosítása terén, hogy képesek legyünk teljes mértékben tesztelni, előremutató, innovatív abroncs-technológiáinkat, melyeket a ‘Hankook Technodome-ban’ fejlesztünk ki” – tette hozzá Dr. Kim.

Az ETC 1997-es, hannoveri megnyitása óta a Hankook tovább bővítette kutatási projektjeinek hatósugarát Európában, és ma már számos olyan prémium autógyár fő beszállítóinak egyike, mint az Audi, a BMW, az MAN, a Mercedes Benz személy- és tehergépkocsik, a MINI, a Porsche, a Scania és a VW. „Ultra-nagyteljesítményű abroncsaink, a Hankook Ventus S1 evo² SUV a „sound absorber®” (hangelnyelő) technológiával az utóbbi időben kerültek kiválasztásra az Audi által a Q7 és SQ7 számára. Eredeti gyári felszerelés üzletágunk folyamatos növekedése a tesztlehetőségek ezzel párhuzamos bővítését is megkívánja, : amire a ‘Technotrac Ivalo’ kiválóan alkalmas. Most, hogy a szükséges követelményeket teljesítettük, úgy vélem, jelentősen javítani tudjuk kutatás-fejlesztési terveink hatékonyságát – jelentette ki Klaus Krause mérnök, az Európai Műszaki központ vezetője, ahonnan az új, ivaloi Technotrac-ben végzett tesztelési tevékenységeket is koordinálják majd.

Ezt olvasta már?

Continental ContiAttack SM 2Continental

Az új ContiAttack SM 2: Erős futásteljesítmény és teljesítmény közúti és versenypályán

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

4 × 4 =