PIRELLI CINTURATO P7 BLUE

Rate this post
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

A FEJLESZTÉSEKNEK KÖSZÖNHETŐEN A CINTURATO P7 BLUE A VILÁGON A LEGNAGYOBB MÉRETEKBEN ELÉRHETŐ „AA” MINŐSÍTÉSŰ GUMIABRONCS

A FEJLESZTÉSEKNEK KÖSZÖNHETŐEN A CINTURATO P7 BLUE A VILÁGON A LEGNAGYOBB MÉRETEKBEN ELÉRHETŐ „AA” MINŐSÍTÉSŰ GUMIABRONCS

A Cinturato P7 Blue, a Pirelli fenntarthatósági nagykövete megújult! Mostantól pedig új normát teremtve minden új méretre kiterjeszti az „AA” európai abroncs címke-minősítést. 2012-es bemutatkozásakor a Cinturato P7 Blue volt a világ első olyan gumiabroncsa, mely az európai abroncs címke-minősítésen az energiahatékonyság és biztonság kategóriájában maximum értéket kapott (bizonyos méretekben).

A legújabb Cinturato P7 Blue ezt a minőséget az újonnan bevezetett méretekre is kiterjesztette. Így már a termékcsalád szinte minden mérete a legmagasabb európai abroncscímke-minősítéssel büszkélkedhet.

Ez a fontos eredmény annak a technikai fejlődésnek köszönhető, mely a Cinturato P7 Blue-t úttörő jelentőségűvé tette. Az új P7 Blue nemcsak megtartotta elődje minden előnyös tulajdonságát, hanem bizonyos teljesítményi vonatkozásokban továbbfejlődött. Összhangban az autóipar kortárs trendjeivel, ahol a fenntarthatóság mind elsődlegesebb rangú szempont. Az új generációs Cinturato P7 Blue alacsonyabb gördülési ellenállása következtében költséghatékonyabbá válik az üzemanyag-felhasználás és csökken a CO2-kibocsátás, ezáltal óvja a környezetet.

A fejlesztés középpontjában a Low Rolling technológiacsomag áll. Ez a speciális csomag a (különösen az övrendszerben alkalmazott) új konstrukciós folyamatokat a legkorszerűbb belső anyagok használatával ötvözi.

A csomag, melyet a Pirelli Settimo Torinese-i csúcstechnológiai központjában fejlesztettek ki. Legfőképpen egy olyan új rendszeren alapul, mely a vulkanizáció egyes lépéseit irányítja. A rendszer lehetővé teszi a különféle anyagok számára ideális hőmennyiség egyedi szabályozását. A „nulla fokos” konstrukciót és övet szintén optimalizálták a nyomás egyenletesebb eloszlása érdekében, így nemcsak a csúcsteljesítmény, hanem a fékezés biztonsága is minden körülmények között garantált.

A Pirelli mérnökeinek egyik legfigyelemreméltóbb eredménye a gördülési ellenállás csökkentése, mely bizonyos új generációs, szabadalmaztatott belső anyagok használatának köszönhető. A cél érdekében nem adtak alább sem a száraz, sem a nedves tapadás mértékéből, hogy garantálják a magas fokú vezetési biztonságot. Az új technológia a gumiabroncsok élettartamát is 10%-os mértékben megnövelte. A korábbi P7 Blue, mely a közepes és nagy teljesítményű limuzinok és kupék tulajdonosai számára alapmércévé vált, a nemzetközi autós sajtó 14 abroncstesztjén 11 dobogós helyezést ért el – ebből hármat csak a tavalyi évben.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Ezt olvasta már?

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizenhat − tíz =