Bakonyi Tamás a Magyar Gumiabroncs Szövetség (HTA) élén

Rate this post

Az új elnök, elődeihez hasonlóan továbbra is fontosnak tartja a hét hazai gumiabroncs-gyártó céget tömörítő szakmai érdekvédelmi szövetség tudásmegosztó szerepét a gumiabronccsal és a biztonságos közlekedéssel kapcsolatban. Nagy hangsúlyt kíván fektetni továbbá arra is, hogy a felhasználókat és a szakmát közelebb hozza a Szövetséghez és növelje annak ismertségét.

Bakonyi Tamás váltotta a hazai gumiabroncs-gyártók szakmai szövetségének (HTA) elnöki székében Buczkó Gergelyt, aki alapítóként továbbra is az elnökség tagja maradt. A szakmai szövetség elnöksége a legutóbbi közgyűlésén Bakonyi Tamás urat, az Apollo-Vredestein Hungary Kft. ügyvezető igazgatóját választotta meg elnökének.

Bakonyi Tamás 57 éves, a budapesti Táncsics Mihály Gimnáziumban érettségizett matematika, spanyol szakon. Ezután a Külkereskedelmi Főiskolán folytatta tanulmányait és szerzett felsőfokú külkereskedelmi üzemgazdász végzettségét 1981-ben. Korábbi munkahelyein a külkereskedelem különböző területein dolgozott, majd 1991-től a Vredestein gumiabroncsok magyarországi importjáért és a viszonteladói hálózat kiépítéséért felelt. 2013-tól az Apollo-Vredestein Kft. ügyvezető igazgatója. A HTA elnökségi tagja az alapítástól kezdve.

Bakonyi Tamás anyanyelvén kívül angolul és spanyolul beszél.

Az új elnök a Szövetség legfontosabb feladatának a biztonságos közlekedés elősegítését tekinti. Ahogy fogalmazott, ez a munka több rétű. Egyrészt fent kívánja tartani a Szövetség tájékoztató szerepét és a megfelelő szakmai szolgáltatási háttér biztosítását; más részről kívánatos cél a szezonális gumiabroncs használat kiterjesztése, illetve az ehhez szükséges jogi szabályozás előkészítése. Bakonyi Tamás megválasztásakor hangsúlyozta azt is, hogy hosszú távú közlekedésbiztonsági feladat az ellenőrizhetetlen, bizonytalan hátterű, ún. „fekete-, illetve szürkeimport” minél teljesebb mértékű visszaszorítása, a legális kereskedelmi csatornák előnyeinek hangsúlyozása, azok, a Szövetség teljes eszköztárával történő támogatása.

Ezt olvasta már?

Ahhoz, hogy az AUTO BILD tesztmezőnyének ebbe az elit körébe még bekerülhessen, jó kvalifikációs teljesítményre van szükség. Itt a 35 négyévszakos guminak a lehető legrövidebb, 100 km/h-s féktávot kellett igazolnia nedves és száraz körülmények között.

35 négyévszakos gumiabroncs az AUTO BILD 2023-as féktáv teszten

Ahhoz, hogy az AUTO BILD négyévszakos gumi tesztmezőnyének elit körébe bekerülhessen, jó féktáv teljesítményre van szükség

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kilenc − 3 =