Extrém körülmények közt a Goodyear Wrangler Dura Trac abroncsok

Rate this post

A legváltozatosabb útviszonyok mellett zajlik a Land Rover Experience Tour Peruban. A négyhetes túra során a 6 fős nemzetközi csapat Wrangler Dura Trac abroncsokkal ellátott, új Land Rover Discovery SUV-ot vezet. A Land Rover a Goodyear Wrangler Dura Trac-et választotta a kihívás hivatalos abroncsának.

A Goodyear Wrangler Dura Trac megbirkózik a legkeményebb tereppel is, legyen szó homokdűnéről, éles kavicsokról, folyómederről vagy meredek hegyi útról – vagyis mindarról, amivel a résztvevők szembenéznek a perui túra során. A terepszakaszokon a sofőröket a Goodyear Tractive Groove Technológiája segíti, mely biztos kapaszkodást biztosít sárban és hóban is. Ráadásul az öntisztuló vállblokkok gyorsan kivetik a kavicsot, a sarat és a szennyeződéseket. Úttesten pedig a futófelület ferdén elhelyezkedő középső blokkjai megőrzik a gumiabroncs tapadását és oldalirányú stabilitását, egyúttal csökkentik a zajszintet is.

„A Goodyear kimagasló eredményekkel büszkélkedhet a díjnyertes 4×4-es abroncsok tervezése és gyártása terén. Együttműködésünk kezdete a 70-es évekre nyúlik vissza, amikor az első Range Roverre Goodyear abroncs került. Az újabb generációs abroncsok fejlesztése napjainkban is töretlenül zajlik. Büszkék vagyunk arra, hogy a Goodyear a 2017-es Land Rover Experience Tour kizárólagos abroncspartnere.” – mondta el Christian Uhrig, a Jaguar Land Rover Germany marketingkommunikációs vezetője.

„Az együttműködés ékes bizonyítéka a Goodyear és a Land Rover régóta tartó partnerkapcsolatának. A díjnyertes 4×4-es abroncsok tervezése és gyártása terén szerzett szakértelmünknek – mondta el Mike Rytokoski, a Goodyear európai marketingigazgatója. „Rég óta biztosítunk felszerelést a Land Rover részére, a legújabb Land Rover Discovery és Range Rover Velar járművekhez is a mi eredeti abroncsainkat (OE) ajánlja a gyártó.”

A Goodyear Wrangler Dura Trac a közelmúltban egymás utáni ötödik alkalommal nyerte el a német „Off Road” magazin olvasói díját.”

Ezt olvasta már?

Ahhoz, hogy az AUTO BILD tesztmezőnyének ebbe az elit körébe még bekerülhessen, jó kvalifikációs teljesítményre van szükség. Itt a 35 négyévszakos guminak a lehető legrövidebb, 100 km/h-s féktávot kellett igazolnia nedves és száraz körülmények között.

35 négyévszakos gumiabroncs az AUTO BILD 2023-as féktáv teszten

Ahhoz, hogy az AUTO BILD négyévszakos gumi tesztmezőnyének elit körébe bekerülhessen, jó féktáv teljesítményre van szükség

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kettő + egy =