Újabb elismerés a Michelin Mesternek

Az Advertising Week „Icon of the Millenium” címmel tüntette ki a Michelin Mestert. A reklám-, branding- és marketingszektort vezető szereplők számára rendezett nemzetközi Advertising Week konferencia sorozat keretében október 1-én New Yorkban. A rendezvénysorozat amerikai szervezője a Michelin híres kabalájának adta át a megtisztelő „Icon of the Millenium” címet.

Az elismerésre méltán lehet büszke a Michelin csoport mintegy 114 000 dolgozója. Tökéletes születésnapi ajándék a Michelin Mester idei, 120 éves születésnapja alkalmából.

A korszak neves grafikusa, O’Galop keze munkáját dicséri a Michelin Mester, aki 1898-as világra jötte óta sokkal több, mint egy egyszerű reklámkabala. Eleven figurája magát a Michelin csoportot testesíti meg, a vállalat értékeit, elkötelezettségeit, céljait, küldetését hirdeti. A mobilitás fejlesztésének mindenkori szószólójaként kíséri útjaikon a közlekedőket” – mondja Adeline CHALLON-KEMOUN, a Michelin csoport márka, fenntartható fejlődés, kommunikáció és külkapcsolatokért felelős vezetője.

A Michelin Mester világszerte ismert, kedves és pozitív kisugárzású figura. Nagyban hozzájárult, hogy a Michelin a Reputation Institute által felállított globális márkaismertségi listán jelenleg a 11. helyet foglalhassa el. Bizalmat ébreszt, közösséget teremt a márka és a fogyasztók között – immáron 120 éve segíti munkájával a világvezető abroncsgyártóját.

Ezt olvasta már?

Az Audi e-tron mellett a Hankook most egy újabb, teljesen elektromos autóhoz szállít abroncsot az Audinak

Az Audi e-tron GT quattro Hankook EV abroncsokon gurul

Az Audi e-tron mellett a Hankook most egy újabb, teljesen elektromos autóhoz szállít abroncsot az Audinak

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizennyolc − 10 =