Újabb elismerés a Michelin Mesternek

Rate this post

Az Advertising Week „Icon of the Millenium” címmel tüntette ki a Michelin Mestert. A reklám-, branding- és marketingszektort vezető szereplők számára rendezett nemzetközi Advertising Week konferencia sorozat keretében október 1-én New Yorkban. A rendezvénysorozat amerikai szervezője a Michelin híres kabalájának adta át a megtisztelő „Icon of the Millenium” címet.

Az elismerésre méltán lehet büszke a Michelin csoport mintegy 114 000 dolgozója. Tökéletes születésnapi ajándék a Michelin Mester idei, 120 éves születésnapja alkalmából.

A korszak neves grafikusa, O’Galop keze munkáját dicséri a Michelin Mester, aki 1898-as világra jötte óta sokkal több, mint egy egyszerű reklámkabala. Eleven figurája magát a Michelin csoportot testesíti meg, a vállalat értékeit, elkötelezettségeit, céljait, küldetését hirdeti. A mobilitás fejlesztésének mindenkori szószólójaként kíséri útjaikon a közlekedőket” – mondja Adeline CHALLON-KEMOUN, a Michelin csoport márka, fenntartható fejlődés, kommunikáció és külkapcsolatokért felelős vezetője.

A Michelin Mester világszerte ismert, kedves és pozitív kisugárzású figura. Nagyban hozzájárult, hogy a Michelin a Reputation Institute által felállított globális márkaismertségi listán jelenleg a 11. helyet foglalhassa el. Bizalmat ébreszt, közösséget teremt a márka és a fogyasztók között – immáron 120 éve segíti munkájával a világvezető abroncsgyártóját.

Ezt olvasta már?

A Continental által partnerekkel közösen kifejlesztett összetett folyamat során az elhasználódott gumiabroncsokból származó gumit újrahasznosítják és úgy dolgozzák fel, hogy az új gumikeverékek komponenseként újra felhasználható legyen.

Újrahasznosított gumi

Újrahasznosított gumi, rizshéj és műanyag palackok: fenntartható anyagok a gumiabroncsgyártásban

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük