Kiderült, mit várnak az ügyfelek a gumisaiktól!

Rate this post

A magyarok 71%-a ugyan elégedett a jelenlegi gumisával, de jobb kiszolgálás ellenében mégis hajlandó lenne váltani.

A magyarok 71%-a ugyan elégedett a jelenlegi gumisával, de jobb kiszolgálás ellenében mégis hajlandó lenne váltani.

A legtöbben az ügyfélvárókat és az ügyfelek által is használható mosdót hiányolják. Sokan kérik a WiFi jelszót is, a legtöbb esetben hiába, mert a nyilvános hálózatok a szervizek 80%-ból hiányoznak – derült ki az Apollo Vredestein Kft. 2462 fővel készített friss felméréséből, ami a magyarok gumiszervizekkel kapcsolatos véleményét térképezte fel. A válaszokból az is kiderült, hogy a hazai autósok még ismerkednek az abroncsnyomást mérő TPMS-rendszer működésével. Jó hír azonban, hogy a többségük tudja, a modern autókat csak a jobban felszerelt gumis szervizek tudják megfelelően kiszolgálni.

Hogyan kapcsolódik a TPMS az abroncscseréhez?

A TPMS egy szenzor segítségével méri az abroncsnyomást, és jelez a vezetőnek, ha nem találja megfelelőnek. A műszerfalon felvillanó szimbólum egy gumiabroncsra emlékeztető piktogram, melynek a közepén egy felkiáltójel szerepel. A kitöltők 97%-a ismerte a rendszer működési elvét, de a válaszadók 60%-a azt már nem tudta, hogy a TPMS honnan nyeri az energiát. Mindez azért fontos, mert míg például az ESP és az ABS az autó elektromos rendszeréről nyeri a működéséhez szükséges energiát, addig a TPMS-nek saját eleme van, amit időnként cserélni kell. Ezt a cserét pedig érdemes egy olyan gumisnál elvégeztetni, ahol a szolgáltatások között szerepel a TPMS szerelés és programozás is.

Mire vágyik a magyar?

A legtöbben gyorsabb kiszolgálásra vágynak! Árnyalja a képet, hogy a válaszadók 20%-a úgy gondolja, hogy a gumicsere 15 perc alatt elintézhető, 68%-uk pedig úgy véli, hogy csupán 30 percet vesz igénybe. Sokan keresik a gumihoteleket is. Egyre többen szeretnék ugyanannál a szolgáltatónál megoldani a cserét, a szervizt és a tárolást. A vásárlók számára a várakozással töltött percek kellemessé tétele is fontos szempont. A WiFi mellett a TV-t és a rádiót is sokan szívesen látnák a szervizekben. A kitöltők az ügyfelek által is használható mosdót, az ügyfélvárót és az italautomatákat is hiányolják.

A gumisokat utolérte már a digitalizáció?

A többség nem bízza a véletlenre, valamilyen formában előzetesen bejelentkezik az abroncscserére. A válaszadók csupán 10%-a foglal időpontot a szerviz webes felületén keresztül. Ez sokkal inkább betudható annak, hogy a szalonok nem rendelkeznek erre alkalmas felülettel, pedig a válaszadók több mint fele, szívesen jelentkezne be online. A kitöltők 12% egyáltalán nem kér időpontot, és igyekszik olyan napszakokban érkezni, amikor kevesen várakoznak a gumis műhelyben.

A gyors megoldás nem minden esetben a jó megoldás

Amennyiben nem gumicsere, hanem egy defekt miatt térünk be a gumishoz, sohasem szabad a gyorsaságot választanunk a biztonság rovására. Ha defektet kapunk minden esetben szét kell szerelni az abroncsot!!! Belülről is meg kell vizsgálni a hibát, ráadásul a legtöbb esetben innen kell javítani is. Az abroncs külső részén aprónak tűnő sérülés megtévesztő lehet, ami egy gondatlan javítás után ugyanúgy balesetveszélyes marad. – hangsúlyozza Mikolai Béla, az Apollo Vredestein Kft. szakértője. A válaszadók közel fele, 49%-uk mégis úgy vélekedik, hogy defekt esetén elegendő egy úgynevezett behúzó szállal javítani az abroncsot, sőt, ehhez még az autóról sem kell leszerelni a sérült gumit.

Apollo Vredestein B.V.

Apollo Vredestein B.V. az Apollo Tyres Ltd. része: egy fiatal, ambiciózus és dinamikus vállalat, amely büszke egyediségére. Apollo Vredestein B.V. egy nemzetközi nagyvállalat, melynek portfóliójába olyan márkák tartoznak, mint például a Vredestein és az Apollo. A cég kiváló minőségű gumiabroncsokat tervez, gyárt és értékesít Wheeler-kerékpárokhoz, személyautókhoz, teherautókhoz, valamint különböző mezőgazdasági és ipari gépekhez.

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

19 + 18 =