Főoldal / 1 Egyéb / A Premio Abroncs és Autószerviz Hálózat a legnagyobb autós kiállításán

A Premio Abroncs és Autószerviz Hálózat a legnagyobb autós kiállításán

Értékeld a cikket

A Premio magyaroszági működése a sikeres 2018-as AMTS megjelenés után 2019-ben is kiállította standját a 3-napos benzingőzzel, autókkal és nem utolsó sorban hostessekkel megtöltött fesztiválon.

A Premio magyaroszági működése a sikeres 2018-as AMTS megjelenés után 2019-ben is kiállította standját a 3-napos benzingőzzel, autókkal és nem utolsó sorban hostessekkel megtöltött fesztiválon. A Premios fiúk látva at idei éves eredményeket már most elkezdték megszervezni a jövő évi jelenlétet, ezzel is erősítve a Premio Abroncs és Autószerviz magyarországi ismertségét és elismertségét.

A Premios fiúk látva az idei éves eredményeket már most elkezdték megszervezni a jövő évi jelenlétet, ezzel is erősítve a Premio Abroncs és Autószerviz magyarországi ismertségét és elismertségét. A korábbi példákból tanulva 2019-ben egy masszív, 72 négyzetméteres standot béreltek. Idén már kettő autót tudtak kiállítani. (tavaly egy Dodge Viper SRII volt a kiszemelt – ezúton is köszönjük a Premio szegedi helytartójának, a Quantum Kft-nek) a kellően nagy területen. Ezúttal egy Super Seven-re (hatalmas köszönet a székesfehérvári JSI-Autó Kft. példaértékű stábjának) és egy VW Golf MK4-re (őszinte tiszteletünk a Quantum Kft-nek az idei gépért is) esett a választás.

A Premio-Goodyear család teljes volt az idei évben. Ugyanis a hazai Goodyear értékesítés és marketing is bekapcsolódott a szervezésbe. Ennek köszönhetően elhozhatták a kiállításra a Goodyear márka megújulását szimbolizáló vadonatúj termékeket. A szakmán belül méltán elismert Asymetric sorozat legújabb, 5. generációját. Vagy az újonnan bevezetett SuperSport, SuperSport R és SuperSport RS abroncsokat is.

A Premio magyaroszági működése a sikeres 2018-as AMTS megjelenés után 2019-ben is kiállította standját a 3-napos benzingőzzel, autókkal és nem utolsó sorban hostessekkel megtöltött fesztiválon. A Premios fiúk látva at idei éves eredményeket már most elkezdték megszervezni a jövő évi jelenlétet, ezzel is erősítve a Premio Abroncs és Autószerviz magyarországi ismertségét és elismertségét.

A Premio Abroncs és Autóhálózat szervizeiben az idei évtől kezdődően a digitális megjelenésre még nagyobb hangsúly kerül. Elindul a „Digitális Tartalomszolgáltatás” a szervizekben, amiket 55”-es képernyőkön tesztel és vezet be folyamatosan a Hálózat. Az erre készült marketing anyagot élesben próbálhatták ki az AMTS ideje alatt. A rendezvényen kihelyezett nyolc darab, egyenként 9 négyzetméteres kivetítőn folyamatosan vetítették a Hálózatot népszerűsítő videókat.

A 3 nap alatt közel 10,000 darab szórólapot, „kütyüt” és ajándékot osztottak szét az eseményre kilátogató több mint 60,000 érdeklődő között. A digitalizálás jegyében azonban a végfelhasználók elérés nem csak a Show 3 napjára korlátozódik. A Premio a teljes 2019-es évben folyamatos megjelenést biztosított magának az AMTS, illetve a hozzá kapcsolódó társ weboldalakon. Folyamatosan több százezres olvasó közönséget érhetnek el – ezáltal kitűnően célozhatják meg a digitális tartalomra éhes autós-gumis társadalmat.

Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban, nagyon köszönjük, hogy a Premio Abroncs és Autószerviz Hálózat 34 tagjából több mint 50 érdeklődő tette tiszteletét a rendezvényen. Ezzel is bizonyítva, hogy a Premio nem csak egy hálózat, hanem egy igazi közösség irányába tart!

Miért éppen bennünk bízzon a többiek helyett?

A Premio Abroncs és Autószerviz Hálózat 1996-ban jelent meg az európai piacon olyan csoportként, mely a szervizállomásain keresztül nyújtott szolgáltatásokra szakosodott. A szolgáltatócsoport modern szervizállomásain a Premio személyre szóló megoldásokat és tanácsokat nyújt az autóvezetőknek abroncsok, felnik és autószerviz szolgáltatások tekintetében, valamint teljes körű szolgáltatásokat a motorok terén.

A Premio Abroncs és Autószerviz mindig arra törekszik, hogy ügyfelei 100%-ig elégedettek legyenek. Minden Premio szervizállomásnak rendelkeznie kell modern létesítményekkel, munkacsapatainak műszakilag képzettnek kell lenniük, és csakis a legjobb minőségű termékeket és az ügyfélszámára barátságos megoldásokat kínálhatnak. A Premio csak akkor garantálhatja az egyöntetűen jó minőségű szolgáltatásokat ügyfeleinek, ha ezeknek a követelményeknek megfelel – függetlenül attól, hogy Ön melyik szervizállomást látogatja.

A Premio Abroncs és Autószerviz csoportot, mint koncepciót a GD Handels systeme GmbH & CO.KG GDHS dolgozta ki azzal a céllal, hogy eleget tegyen a minden autóvezető részéről egyre növekvő követelményeknek, akik kiváló színvonalú szolgáltatásokat várnak el. Miután 1995-ben sikeresen indították útnak az első német kedvezményes abroncshálózatot Quick Abroncsdiszkont márkanéven. A GDHS a Premio márkanévvel megerősítette pozícióját, mint a legsikeresebb német minta az abroncsok kiskereskedelmi üzletágában. Ma a GDHS már több mint 30 éves nyomon követhető tapasztalattal rendelkezik ebben az üzletágban.

A GDHS a Goodyear GmbH & CO. KG. egyik teljes tulajdonú leányvállalata. A Goodyear globális abroncsgyártó cégként több mint 100 éves fennállása után büszke lehet a cég ebben az üzletágban elért sikereire. 350 Grand Prix győzelemmel a háta mögött a Forma-1 versenypályákon. A Goodyear 84 gyártó üzemmel rendelkezik 26 országban szerte a világban, mintegy 100.000 alkalmazottal, kirendeltségekkel 42 országban. Fejlesztő központokkal az Egyesült Államokban, Japánban és Luxemburgban.

További információért keressen minket:

Pál Miklós 
Tel.: +36703712302
E-mail: miklos_pal@goodyear.com

Sipőcz Győző
Tel.: +36703763964
E-mail: gyozo_sipocz@goodyear.com

Ezt olvasta már?

Kenda egy modern gyár, mely innovatív mintázatokat gyárt fűnyíró traktorokra és önjáró fűnyírógépekre.

Bohnenkamp – Kenda a füves területekre

Kenda egy modern gyár, mely innovatív mintázatokat gyárt fűnyíró traktorokra és önjáró fűnyírógépekre.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kettő × 4 =