A legmenőbb hazai munkáltatók között a Bridgestone

5/5 - (1 vote)

Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged” elnevezésű kampánya ezüst minősítését nyert a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon.

Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged" elnevezésű kampánya ezüst minősítését nyert a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon. A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek azt segítik elő, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat. Azt segítik elő, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

Így kell példát mutatni

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) immár negyedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. A pályázat és a díj célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. A pályázatra a Bridgestone tavaly novemberben, a nemzetközi prosztatarák prevenciós hónaphoz kapcsolódó, dolgozói egészségtudatosság növelő kampánnyal nevezett be.

A zsűri nem adta könnyen az elismerést, minden pályázatot 10 kritikus szempont alapján értékelt. Tagjai vezető magyar nagyvállalatok kommunikációs és HR szakemberei voltak. A Bridgestone pályázatában nem csak az egészségtudatosságra való figyelemfelhívást értékelték, de azt is, hogy a kampány úgy valósult meg, hogy a gyár vezetősége, valamint a HR és a kommunikációs szervezeti egységei teljes összhangban, egy célért működtek együtt.

Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged" elnevezésű kampánya ezüst minősítését nyert a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon. A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek azt segítik elő, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató lett a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. nem kizárólag az Employer Branding Award ezüst fokozatát nyerte el, de a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet is. Amelyet mostantól egy évig használhat a vállalat.

„Rendkívül büszkék vagyunk a díjra és az ezzel járó kitüntető címre. Ez a díj egy pozitív visszajelzés számunkra. Azt igazolja, hogy úgy is lehet kiemelkedő gazdasági eredményeket elérni. Eközben felelős vállalatként törődünk munkatársaink és a helyi közösség egészségével, és fejlesztjük egészségtudatosságukat” – mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója. „Célunk az, hogy vállalatunk egy olyan családbarát munkahely legyen, ahová jó bejönni dolgozni, és amely törődik munkatársaival” – tette hozzá.

Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged

A Bridgestone „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged” kampánya arra ösztönözte a vállalat 1.100 férfi munkatársát, hogy novemberben ne borotválkozzanak. Növesszenek bajuszt vagy szakállt, és ezzel hívják fel férfitársaik, valamint a hölgyek figyelmét is a prosztatarák-szűrővizsgálat és a prevenció fontosságára. Az idejében felismert prosztatát érintő daganat ugyanis, legyen szó jó-, vagy akár rosszindulatúról, jól kezelhető. A megelőzés érdekében a vállalat a prosztata esetleges betegségére utaló jeleket mindössze 2 csepp vérből kimutató szűrést szervezett munkatársainak. Az ezen való részvételre könnyed és laza stílusú volt. A gyár mosdóiban és ajtóin, ablakain kihelyezett hatalmas bajuszokkal, újsághirdetésekkel, rádióműsorokkal és közösségi média üzenetekkel ösztönözte őket.

Ezt olvasta már?

A magyar gumiabroncs piacon korábban még sosem látott szakmai webinárium-sorozat indult, ahol a gyártók legjobb szakembereitől és az AKH kollégáitól értékes, azonnal alkalmazható tudást szerezhetsz.

AKH webinárium – Hallottál a piac legnagyobb újdonságáról?

A magyar gumiabroncs piacon korábban még sosem látott szakmai webinárium-sorozat indult, ahol a gyártók legjobb szakembereitől és az AKH kollégáitól értékes, azonnal alkalmazható tudást szerezhetsz.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kettő × három =