Bridgestone Alenza – BMW-iX

Rate this post

A Bridgestone az elektromos BMW iX-re fejleszt gumiabroncsot ultraalacsony gördülési ellenállással

A Bridgestone az elektromos BMW iX-re fejleszt gumiabroncsot ultraalacsony gördülési ellenállással

A BMW i3 után a Bridgestone a legújabb, szintén tisztán elektromos meghajtású BMW iX-re fejleszt egyedi gumiabroncsokat. Az ultraalacsony gördülési ellenállású Bridgestone Alenza abroncsok tökéletesen kiegészítik a BMW iX teljesítményét.

A korszerű, e-autós közlekedéshez nélkülözhetetlen az annak megfelelő gumiabroncs

Éppen ezért alakította ki új termékcsaládját a Bridgestone. A saját fejlesztésű ENLITEN>>> technológia révén akár 20%-kal [[1]] csökkenthető az abroncsok gördülési ellenállása és súlya, amelyek hatására a BMW iX össztömege minimális, a futásteljesítménye pedig kiemelkedő marad. Az egyedi Alenza gumiabroncsok speciálisan kifejlesztett anyagkeverékkel és futófelületi mintázattal rendelkeznek, amelyek a BMW iX négykerék-meghajtású sebességváltóját és eDrive technológiáját kiegészítve rendkívüli hatótávolságot és gyorsulást is biztosítanak.

Hazánk autóipari szerepe ráadásul egyre inkább megkerülhetetlen az e-autózás globális ellátási láncában, ugyanis a Bridgestone termékei akár a 2007 óta, több mint 1300 munkavállalóval üzemelő tatabányai gyárban is készülhetnek, miközben a BMW zöldmezős beruházásban, Debrecenben építi fel legújabb, világszinten is egyedülálló telephelyét.


[1] A Bridgestone belső adatai alapján a Bridgestone prémium nyári gumiabroncsok összehasonlítása ENLITEN technológiával és anélkül, azonos abroncsméretben (92Y 225/40R18 XL).


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.

Ezt olvasta már?

Ahhoz, hogy az AUTO BILD tesztmezőnyének ebbe az elit körébe még bekerülhessen, jó kvalifikációs teljesítményre van szükség. Itt a 35 négyévszakos guminak a lehető legrövidebb, 100 km/h-s féktávot kellett igazolnia nedves és száraz körülmények között.

35 négyévszakos gumiabroncs az AUTO BILD 2023-as féktáv teszten

Ahhoz, hogy az AUTO BILD négyévszakos gumi tesztmezőnyének elit körébe bekerülhessen, jó féktáv teljesítményre van szükség

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

egy × 5 =