Az Apollo kommunikációja során egyre hangsúlyosabbá válik a labdarúgás

Rate this post

Az európai piacon való megjelenéshez, a márka ismertté válásához első lépésként a Manchester United csapatával kötöttek megállapodást, ami a konkrét támogatáson kívül sok mindent tartalmazott.

Az Apollo kommunikációja során egyre hangsúlyosabbá válik a labdarúgás

Többek között egy olyan a labdarúgásra épített programot is, mely során az elmaradott térségek gyermekeinek kínálnak lehetőséget, hogy a labdarúgáson keresztül előbbre juthassanak. Ehhez az Apollo Tyres >>> úgynevezett gumiőrlemény pályák építésével, a Manchester United pedig egy edzőprogrammal járul hozzá.

Természetesen az Apollo abroncsokat vásárló partnerek is élvezhetik ennek a kapcsolatnak az előnyét, hiszen eljutni egy Manchester United mérkőzésre, ott ülni az Old Trafford lelátóján nem mindennapi élmény! Magyar Partnereink közül néhányan már élhettek ezzel a lehetőséggel. Mind a kétszer gólokkal tarkított mérkőzést láthattak, manchesteri sikerekkel, ahogy azt illik.

A most záruló európai nemzeti bajnokságok egyes kiemelt mérkőzésein már 2014/2015-ös szezonban is feltűntek az Apollo világító bannerek a stadionokban.

Most pedig újabb lépésként már 8 ország 16 futball klubjának meccsein lesz látható az Apollo. A 2015-16-os szezontól kezdődően holland, német, spanyol, olasz, osztrák, lengyel és angol együttesek mérkőzései mellett már a legjelentősebb nézőszámmal bíró magyar csapat hazai mérkőzésein is látható lesz a Apollo logó. Nem érdektelen az sem, hogy a Ferencváros mérkőzéseire szintén ellátogathatnak majd partnereink. Egy-egy érdekes meccset a VIP páholyból, élőben tekinthessen meg.

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

15 + egy =