Az Apollo kommunikációja során egyre hangsúlyosabbá válik a labdarúgás

Rate this post

20150612 Apollo fradi gumi

Az európai piacon való megjelenéshez, a márka ismertté válásához első lépésként a Manchester United csapatával kötöttek megállapodást, ami a konkrét támogatáson kívül sok mindent tartalmazott. Többek között egy olyan a labdarúgásra épített programot is, mely során az elmaradott térségek gyermekeinek kínálnak lehetőséget, hogy a labdarúgáson keresztül előbbre juthassanak. Ehhez az Apollo Tyres úgynevezett gumiőrlemény pályák építésével, a Manchester United pedig egy edzőprogrammal járul hozzá.

Természetesen az Apollo abroncsokat vásárló partnerek is élvezhetik ennek a kapcsolatnak az előnyét, hiszen eljutni egy Manchester United mérkőzésre, ott ülni az Old Trafford lelátóján nem mindennapi élmény! Magyar Partnereink közül néhányan már élhettek ezzel a lehetőséggel és mind a kétszer gólokkal tarkított mérkőzést láthattak, manchesteri sikerekkel, ahogy azt illik.

A most záruló európai nemzeti bajnokságok egyes kiemelt mérkőzésein már 2014/2015-ös szezonban is feltűntek az Apollo világító bannerek a stadionokban. Most pedig újabb lépésként már 8 ország 16 futball klubjának meccsein lesz látható az Apollo. A 2015-16-os szezontól kezdődően holland, német, spanyol, olasz, osztrák, lengyel és angol együttesek mérkőzései mellett már a legjelentősebb nézőszámmal bíró magyar csapat hazai mérkőzésein is látható lesz a Apollo logó. Nem érdektelen az sem, hogy a Ferencváros mérkőzéseire szintén ellátogathatnak majd partnereink, hogy egy-egy érdekes meccset a VIP páholyból, élőben tekinthessen meg.

Ezt olvasta már?

A koreai központú Hankook 365 napos kiterjesztett garanciát vállal új teherabroncsaira, ezzel segítve a fuvarozókat

Egyéves kiterjesztett garanciával segíti a Hankook a fuvarozókat

A koreai központú Hankook gumiabroncsgyártó 365 napos kiterjesztett garanciát vállal új teherabroncsaira, ezzel segítve a fuvarozókat

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

17 + tizenegy =