Gumis webáruházat vett a Michelin

Rate this post

Az Allopneus nevű gumiabroncs webáruházra költött 67 millió dolláros befektetés fő célja az online fogyasztói döntések jobb megismerése.

A Michelin csoport évente közel 18 millió gumiabroncsot gyárt el, és ad el a világ 170 országában – írja az internet RETAILER. A cég 67 millió dollárért vette meg az Allopneus SAS 40 százalékos részesedését. A francia webáruház a 122. helyen áll az Internet Retailer európai 500-as listáján.

„A lépéstől azt várja a Michelin, hogy betekintést nyernek az e-kereskedelem világába, és az azt övező marketingbe, valamint, hogy jobban megérthetik az online vásárlókat”

– mondta el Jean-Dominique Senard, a vállalatóriás vezérigazgatója.

Franciaországban a vásárlók háromnegyede az interneten tájékozódik az abroncsok után. A Michelin stratégiai együttműködésre készül az Allopneus-szal, hogy növelje jelenlétét a digitális térben.

Az Allponeus 2004 óta árul gumiabroncsokat a világhálón, tavaly 223 millió dollárnyi forgalmat értek el, ehhez 3 millió abroncsot kellett eladniuk. A francia webáruház azért jár jól az üzlettel, mert egy nagyobb vállalathoz, és komolyabb pénzügyi forrásokhoz kapcsolódhatnak – mondta el Didier Blaise vezérigazgató.

Ezt olvasta már?

Tokaji Vilmos, a Continental Tires Dél-kelet Európáért felelős értékesítési igazgatója szerint a fenntarthatóság kritériumrendszere és az egyre magasabb műszaki elvárások összeegyeztethetőek

Continental: biztonság és fenntarthatóság

Tokaji Vilmos, a Continental Tires Dél-kelet Európáért felelős értékesítési igazgatója szerint a fenntarthatóság kritériumrendszere és az egyre magasabb műszaki elvárások összeegyeztethetőek

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

2 × öt =