Gumis webáruházat vett a Michelin

Rate this post

Az Allopneus nevű gumiabroncs webáruházra költött 67 millió dolláros befektetés fő célja az online fogyasztói döntések jobb megismerése.

A Michelin csoport évente közel 18 millió gumiabroncsot gyárt el, és ad el a világ 170 országában – írja az internet RETAILER. A cég 67 millió dollárért vette meg az Allopneus SAS 40 százalékos részesedését. A francia webáruház a 122. helyen áll az Internet Retailer európai 500-as listáján.

„A lépéstől azt várja a Michelin, hogy betekintést nyernek az e-kereskedelem világába, és az azt övező marketingbe, valamint, hogy jobban megérthetik az online vásárlókat”

– mondta el Jean-Dominique Senard, a vállalatóriás vezérigazgatója.

Franciaországban a vásárlók háromnegyede az interneten tájékozódik az abroncsok után. A Michelin stratégiai együttműködésre készül az Allopneus-szal, hogy növelje jelenlétét a digitális térben.

Az Allponeus 2004 óta árul gumiabroncsokat a világhálón, tavaly 223 millió dollárnyi forgalmat értek el, ehhez 3 millió abroncsot kellett eladniuk. A francia webáruház azért jár jól az üzlettel, mert egy nagyobb vállalathoz, és komolyabb pénzügyi forrásokhoz kapcsolódhatnak – mondta el Didier Blaise vezérigazgató.

Ezt olvasta már?

Új MICHELIN Power Adventure murvás kerékpár gumiabroncs, amely nagy teljesítményt kínál közutakon és erdei ösvényeken

Új Michelin kerékpár gumiabroncs

Új MICHELIN Power Adventure murvás kerékpár gumiabroncs, amely nagy teljesítményt kínál közutakon és erdei ösvényeken

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük