A Michelin a legértékesebb és legerősebb gumiabroncsmárka

Rate this post

2023-ban a világ legértékesebb gumiabroncs márkáinak rangsorában a Michelin immár hatodik egymást követő évben maradt az első helyen

A Michelin birtokolja a legértékesebb és legerősebb gumiabroncsmárka címet

Mint sok autóiparhoz, a gumiabroncsok ágazat is folyamatosan változik. A fenntarthatóság mellett a kapcsolódó trendek várhatóan jelentősen befolyásolják az ágazatot az elkövetkező években

A fogyasztók és a szabályozók egyaránt egyre inkább elvárják, hogy a gumiabroncsok fenntartható anyagokból készüljenek. Kisebb gördülési ellenállásúaknak kell lenniük, amelyek élettartamuk végén újrahasznosíthatók. Hasonlóképpen, ahogy az elektromos járművek eladása növekszik, nagyobb lesz a kereslet a speciális gumiabroncsok iránt.

Ezeknek a gumiabroncsoknak tudniuk kell a jellegzetes tulajdonságokat. Például a magas nyomaték- és regeneratív fékrendszerek. Ezért a gumiabroncsgyártók olyan „okos” abroncsokat is készítenek, amelyek lehet digitálisan csatlakoztatni az autókhoz., Valós idejű adatokat szolgáltatnak a gumiabroncsokról. Teljesítmény, kopás, útviszonyok és egyéb jelentős változók. Ez a piac várhatóan növekedni fog, mert az automatizált járművek egyre általánosabbá válnak.

A Michelin a legértékesebb és legerősebb Gumiabroncsmárka, értéke: 7,9 milliárd USD

A ranglista első három helyezettjében nem volt elmozdulás. A világ legértékesebb gumiabroncsmárkái közül 2023-ban, a Michelinnel (a márka értéke 2%-kal 7,9 milliárd USD-ra nőtt) zsinórban hatodik éve maradt az első helyen. Ezt követi a Bridgestone (a márka értéke 1%-kal csökkent 7 milliárd USD) a második helyen. A Continental (márka értéke 3%-kal 4,1 milliárd USD-ra csökkent) így a harmadikb. A Michelin a marginális elérése után továbbra is a csúcson maradt. Évről évre 2%-os a márkaérték-növekedés. A márka a növekedés lassult a tavalyi eredményekhez képest. (a márka értéke 15,6%-kal emelkedett). Jelentősen megnőttek a kihívások 2022-ben és 2023-ban, ide értve a magas szintű inflációt, a növekvő költségeket és az ellátási lánc problémáit.

Amellett, hogy a Michelin a legértékesebb gumiabroncs márka, a legerősebb is. Erőindex pontszáma: 88,1/100, ezzel AAA minősítést kapott.

A Michelin rendelkezik a legmagasabb fenntarthatósági értékkel: 255 millió dollár

A márkának változatos a gumiabroncs kínálata szinte minden járműhöz. Kiterjedt globális jelenléte lehetővé tette számára, hogy továbbra is megbízható választás legyen az gumiabroncsok piacán.

A márka hivatalos kabalája, Bibendum

A leggyakrabban Michelin Man néven emlegetett, rendkívül felismerhető figura, amelyet a Michelin marketing kampányaiban használnak. Világszerte láthatók a motorsportokban, autókereskedésekben és éttermekben.

Ez kétségtelenül hozzájárult a Michelin márka ismertségének magas szintjéhez, amely a márka erősségét meghatározó két kulcsfontosságú mérőszámain is látszik.

A kínai Sailun márka a leggyorsabban növekvő gumiabroncsmárka (a márka értéke 6%-kal 7 millió USD-ra nőtt).

A kínai Sailun márka a leggyorsabban növekvő gumiabroncsmárka

A márka 2022-ben tíz év fejlesztés után kiadta EcoPoint3 abroncsait, amelyek egy fenntarthatóbb és megfizethetőbb megoldás az autógyártók számára. Ez az innováció széles körű médialefedettséget teremtett az iparágon belül, hozzájárulva a Sailun márkaértékének növekedéséhez.

A Michelin rendelkezik a legmagasabb fenntarthatósági értékkel: 255 millió dollár

Az elemzés részeként a Brand Finance felméri azt, hogy az egyes márkaattribútumok milyen szerepet játszanak a márka általános értékének növelésében. Az egyik ilyen tulajdonság, amelynek jelentősége gyorsan növekszik, a fenntarthatóság. A Brand Finance felméri, hogyan tekintenek fenntarthatónak egy bizonyos márkát, amelyet a „Fenntarthatósági észlelési pontszám” képvisel. A fenntarthatósági felfogásokhoz kapcsolódó értéket, a „Fenntarthatósági észlelési értéket” ezután minden márkánál kiszámítjuk.

A Michelin rendelkezik a legmagasabb fenntarthatósági értékkel 225

Fontos megjegyezni, hogy a Michelin pozíciója a tabella élén nem az általános fenntarthatósági teljesítmény értékelése. Ehelyett kiemeli azt az értéket, amelyet a Michelin az érdekelt felek fenntarthatósági megítélésében kötött. A Michelinnek emellett erős, 5,08-as Fenntarthatósági Értékelési pontszáma is van, ami magasabb, mint kulcsfontosságú versenytársaié. Ez a Bridgestone és a Continental.

Forrás: brandirectory


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

14 − 2 =