A Vredestein gumigyár, eggyesíti erőit a MANSORY vállalattal

Rate this post

Az Apollo Vredestein partnerkapcsolatai a világ vezető prémium tervezővállalataival a Nemzetközi autókiállításon csúcsosodott ki, ahol is közös pavilonnal képviseltette magát a német MANSORY vállalattal

A Vredestein a ROCKTHEROAD kampány keretében a Nemzetközi autókiállításon egyesítette erőit a MANSORY vállalattal
A Vredestein a ROCKTHEROAD kampány keretében a Nemzetközi autókiállításon egyesítette erőit a MANSORY vállalattal

A pavilonban látható volt néhány új és egyedi MANSORY alkotás, amelyek a Vredestein gumiabroncsaival voltak felszerelve. Emellett a Nemzetközi autókiállításon indult útjára a Vredestein eddigi legnagyobb online kampánya, a ROCKTHEROAD

MANSORY: több, mint hagyomány, több mint versenyzés

1989-es alapítása óta a MANSORY vállalat fő célkitűzése a luxusautók, mint a Rolls-Royce, Bentley és az Aston Martin feljavítása volt. A kézművességgel és a kifinomult technológiákkal a középpontban a vállalat hihetetlen növekedésen ment keresztül a múltban. A több mint 200 főből álló csapat az exkluzív ügyfelek szinte az összes, az autókkal kapcsolatos kívánságát teljesítik. Hogy a MANSORY autók biztosan nyújtani tudják teljes potenciáljukat, Vredestein gumiabroncsokkal szerelik fel őket. Ezen gumiabroncsok révén a járművek képesek a legjobb teljesítményüket leadni, és még esztétikusan is néznek ki.

Új, nagy profilú médiakampány: A Vredestein ROCKTHEROAD kampánya

Szeptember 8-án, Spanyolországban, Ibizán indult útjára egy igen különleges kampány. A Vredestein bejelentette a kétszer a világ legjobb DJ-ének választott DJ Hardwell-lel és a spanyol fejlesztőpilótával, Carmen Jordá-val való együttműködését. Közösen ötvözni fogják a dinamikus Vredestein vezetési élményt DJ Hardwell lebilincselő zenéjének lüktetésével, hogy létrehozzanak egy, Jordá vezetési képességei által ihletett egyedi zeneszámot.

A ROCKTHEROAD, a Vredestein márka eddigi legnagyobb online kampánya időben meg fog jelenni a téli szezonra. A zenére és a közösségi oldalak kiterjedt használatára összpontosítva ez egy új kezdett lesz a Vredestein marketingstratégiájában. „Ezzel a kampánnyal újra pozícionáljuk a Vredestein márkát” – magyarázza Marco Paracciani, az Apollo Tyres marketingigazgatója. „A fiatalabb közönségre fókuszálunk, akik szeretik az autókat és a vezetés izgalmát.”

www.rocktheroad.com
www.facebook.com/vredestein
www.twitter.com/vredestein
www.instagram.com/vredestein

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

7 − négy =